Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Det där låter nästan för bra för att vara sant men Sims 3 fixade det. Jag skulle också vilja veta om det är sant. :P

Edit: Jag hittade om det. Där står att de jobbar på att göra det möjligt men att det inbte kommer bli klart till spelets släpps så det blir något de släpper senare. Fan va kul! (w00t)

Källa

Tills imorgon får vi nöja oss med en ny trailer:

Trailern avslöjar något som gjorde många fans glada: möjligheten att hugga huvudet av fiender!

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryckte lite på måfå på IMDB (Lite skyrim röster) och fann en text av någon medlem som sa att Xbox användare kommer kunna använda mods via USB.

Någon som sitter på lite mer info om det? Skulle ju vara lite underbart :')

Bethesda har uttryckt önskan om möjligheter till modding på både 360 och PS3, men det måste isåfall gå via både Microsoft och Sony.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hem PC-versionen idag! Sa upp mig från jobbet (skulle ändå bara få jobba till April) och har köpt en massa godsaker. Fyra flak energidryck, godis för 150kr, chips för 95kr, chilinötter för 60kr och 12l Coca Cola. Har plockat ut batteriet ur mobilen och stängt mitt konto på facebook. Under de kommande två veckorna kommer jag gå under jorden, skita i mina vänner, knappt sova och bara lira Skyrim! Jag är så hypad att jag håller på att gå igenom taket! Aldrig någonsin har jag sett ett så bra spel! KAN INTE VÄNTA!!! Kommer leva helt för mig själv i två veckor!

Fast nae.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallshuggningar, modar till konsoll OCH oändligt många quest! Det här kommer bli det bästa spelet i serien, hitils!!!

Tänk, när man har klarat Thieves Guild questen så får man sedan alltid random uppdrag av dem om att stjäla saker osv. Likadant Dark Brotherhood där man fortsätter få morduppdrag, Fighters Guild motsvarigheten kommer man få quest att jaga banditer eller monster. Jäkla vad kull det kommer att blir! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessvärre så består tydligen de oändliga questerna av triviala och repetitiva uppgifter, enligt de som redan har spelet. Jaga tio björnar, samla fem olika blommor och sånt som egentligen är rent grindande.

Jo men det är bättre än inga fler quest över huvudtraget, som det var i Oblivion. Klarade man Fighters Guild så fanns där inget mer att göra där. Nu kan man iallafall få i uppdrag att jaga banditer. Visst blir de repetitiva men det finns en stor variation när man har klarat alla factions (mörda, stjäla, jaga, plocka blommor osv) och det är bättre än inget. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iiih! Mitt spel skickades idag, undrar just om det hinner fram till imorgon! Har aldrig varit med om att spelbutikens varor kommer fram dagen efter en skickning.

Förbeställde från spelbutiken i Augusti och fick det idag. :mf_doof:

Nu ska man ju bara vänta 12 timmar på att det blir den elfte med.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...