eXotic Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Även jag använder mig av Spelbutiken. Jag fick både L.A. Noire och Arkham City på releasedagen, så jag förväntar mig samma sak när det gäller Skyrim. Okej men då så, det låter riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Verkar som flera butiker världen över redan börjat sälja spelet. Dock inga i Sverige, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ny trailer: http://www.youtube.c...h?v=fn0N294NFy0 Hjälp! Ingen höjdare till trailer, ser väldigt amatörmässig ut. Grafiken var inte i sitt esse heller, konsolversion mån tro? Verkar som flera butiker världen över redan börjat sälja spelet. Dock inga i Sverige, vad jag vet. Tycker inte att det gör något att de släpper iväg spelet tidigare, dessa personer kan ändå inte spela innan 11 November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ny trailer: Fan vad Oblivion kommer bli fett alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Fan vad Oblivion kommer bli fett alltså. Hähä, frän. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Fan vad Oblivion kommer bli fett alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Hjälp! Ingen höjdare till trailer, ser väldigt amatörmässig ut. Grafiken var inte i sitt esse heller, konsolversion mån tro? Tycker inte att det gör något att de släpper iväg spelet tidigare, dessa personer kan ändå inte spela innan 11 November. Konsolversionerna går att spela innan den 11. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 (redigerad) Kliade lite i fingrarna när man inlevererade hundratals Skyrim till både pc, xbox och ps3 Redigerad 8 november, 2011 av Troxie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Den där trailern får mig ju inte precis att längte mindre. Imorgon är det förhoppningsvis dags!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 (redigerad) Tack för din beställning. Mmmmm jävla skit. Jag som skulle vänta med att köpa tills jag hunnit uppdatera min rigg... det gick ju bra. Men jag klarar fan inte av att vänta, får helt enkelt lira på mindre snygga inställningar. Redigerad 9 november, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Ingen Skyrim idag. Jag fick alltid spelen från Game dagen efter de skickades, varför har det blivit annorlunda nu på sista tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Ingen Skyrim idag. Jag fick alltid spelen från Game dagen efter de skickades, varför har det blivit annorlunda nu på sista tiden? Posten är vad som är annorlunda. Har för mig att dom anställde jävligt många nya på Tomteboda (Stockholms postterminal) Och dom verkar inte vara dom mest effektiva. Men ja.. posten blir bara sämre och sämre. räknar nu alltid med 3 dagar när företag skickar något med posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Posten är vad som är annorlunda. Har för mig att dom anställde jävligt många nya på Tomteboda (Stockholms postterminal) Och dom verkar inte vara dom mest effektiva. Men ja.. posten blir bara sämre och sämre. räknar nu alltid med 3 dagar när företag skickar något med posten. True dat. Skyller på olje-priserna bland annat och att det inte finns något som heter "lite extra" i dagens ekonomi, allt är mycket mer planerat än för några år sen. Med det lilla extra i inkomsten, så skulle många företag ha råd att ha igång ett transportfordon till. Ska ett transportföretag köra 200km norrut dag 1, och 220km norrut dag 2, så tar dem självklart dag 1's transport på dag 2, så länge det inte är någon typ av gods som verkligen behövs för att någon fabrik eller arbetsplats ska rulla på. Och i allmänhet så har internet också fixat att det har blivigt färre post-arbetare. Hoppas av ren godhet att ni som beställt spelet kommer att få njuta av det i helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Posten är vad som är annorlunda. Har för mig att dom anställde jävligt många nya på Tomteboda (Stockholms postterminal) Och dom verkar inte vara dom mest effektiva. Men ja.. posten blir bara sämre och sämre. räknar nu alltid med 3 dagar när företag skickar något med posten. Jag har alltid fått mina spel antingen på release dag eller 1-2 dagar innan. Så imorgon kommer mitt ex av skyrim ner i brevlådan men vafan ska jag göra under tiden när man inte kan spela? Aja blir att vänta på cracken såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Jag har alltid fått mina spel antingen på release dag eller 1-2 dagar innan. Så imorgon kommer mitt ex av skyrim ner i brevlådan men vafan ska jag göra under tiden när man inte kan spela? Aja blir att vänta på cracken såfall. Men herregud, hur svårt kan det vara att sysselsätta sig med något annat några timmar? PC-versionen har föresten läckt ut nu, så cracken finns redan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Hade verkligen varit otroligt surt att behöva vänta över helgen med.. Hoppas att Spelbutiken och posten håller sitt shit together och levererar antingen imorgon eller på fredag. Har säkert besvarats i tråden innan men har Steam något med Skyrim att göra? D.v.s. kräver Skyrim aktivering via Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Men herregud, hur svårt kan det vara att sysselsätta sig med något annat några timmar? PC-versionen har föresten läckt ut nu, så cracken finns redan. Såfall kan du visa i PM hittar bara med RETAIL DVD med no crack. Liksom jag får spelet imorgon och kan inte spela det först på fredag när jag kommer hem från skolan så vill ju spela det direkt när jag får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Det är bäst för CDON att spelet kommer hit på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Vore det inte för fysiska butikers hutlösa priser skulle jag föredra att plocka upp spelet där för att säkert få det på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Skickade beställningar (Skickas senast inom 48 timmar) OMGOMGOMG!!! DÖÖÖÖR SHIIIT! (Ursäkta för lite omogen kommentar, men det är så jag känner bara) Här Sks liras i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts