Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Tror det är standard kontrollerna för PC WASD tror även det kommer finnas support för Xbox 360 kontroll

Jo det kan jag tänka mig att det kommer att vara. Men jag undrar fortfarande vilka knappar som kommer att svinga svärdet i högerhanden och flame spell:en i vänsterhanden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det kan jag tänka mig att det kommer att vara. Men jag undrar fortfarande vilka knappar som kommer att svinga svärdet i högerhanden och flame spell:en i vänsterhanden :)

Möjligtvis "shield-block" knappen använder spellcasting om man har vävat igång en spell på den handen. :)

känns lite konstigt dock när jag tänker efter, vänsterklick för högerhand och högerklick för off hand, men har väl alltid varit så. ^^

Hmm kan inte komma ihåg något av trailerna, men kan tänka mig att man öppnar upp ett spellindex

väljer och klickar med högerklick för att lägga spellen i offhand, och vänsterklick för main hand.

Ja vem vet, iaf får vi se det i helgen eller eventuellt nästa vecka (efter releasen).

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Möjligtvis "shield-block" knappen använder spellcasting om man har vävat igång en spell på den handen. :)

känns lite konstigt dock när jag tänker efter, vänsterklick för högerhand och högerklick för off hand, men har väl alltid varit så. ^^

Hmm kan inte komma ihåg något av trailerna, men kan tänka mig att man öppnar upp ett spellindex

väljer och clickar med högerklick för att lägga spellen i offhand, och vänsterklick för main hand.

Ja vem vet, iaf får vi se det i helgen eller eventuellt nästa vecka (efter releasen).

Ja, det är precis så som jag trodde också. Hoppas att det är så :) Skulle vara det bästa iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag med dessa ögon:

puss_in_boots_big_eyes_antonio_banderas_shrek_01_1223966_0.jpg

... be morsan om pengar till en beställning (varför är jag alltid så sent ute?) från Spelbutiken fram tills det att jag kan betala tillbaka!

:D

Om du vill ha soundtracket så är Game ett rekommenderade

EDIT: Renard brukar allt hjälpa om man fjäskar för morsan säg nå liknande kan ta hand om disken resten av veckan kan städa 2-3 dagar eller nåt sånt. Brukar funka.

EDIT 2: Crusader ge mig din hemadress via PM :naughty:

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag med dessa ögon:

puss_in_boots_big_eyes_antonio_banderas_shrek_01_1223966_0.jpg

... be morsan om pengar till en beställning (varför är jag alltid så sent ute?) från Spelbutiken fram tills det att jag kan betala tillbaka!

:D

Vad hände med:

Av ren princip köper jag bara spel och alkohol helt själv (om man nu inte blir bjuden på alkoholen). Allt annat kan man snylta, men just spel och alkohol ska betalas ur egen ficka. Känns inte rätt annars av någon skum anledning.

? :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad hände med:

? :P

Notera att jag skrev "fram tills det att jag kan betala tillbaka" ;)

Även om, jag säger OM det hade varit så att jag visste att jag aldrig skulle kunna betala tillbaka skulle jag be mamma betala hela spelet. Jag skulle alltså bryta mot min heliga princip! Skyrim can do that to a man.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Notera att jag skrev "fram tills det att jag kan betala tillbaka" ;)

Även om, jag säger OM det hade varit så att jag visste att jag aldrig skulle kunna betala tillbaka skulle jag be mamma betala hela spelet. Jag skulle alltså bryta mot min heliga princip! Skyrim can do that to a man.

Stor respekt för att du erkände det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer få mitt spel imorgon om jag har tur och om jag får det imorgon men hur fan ska jag kunna spela det? Vill liksom inte vänta tills på fredag för att spela. Finns det nåt sätt att kringå aktiveringen som med BF3? Utan nåt kommer hända? Eller måste jag ladda ner en crack sålänge tills det är release?

Läste även spelets första patch kommer komma på fredag också så spelet kommer patchas till 1.1

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bokade spelet idag, är inte säker på om spelbutiken skickar ut så jag får det på fredag, eller om det skickas på fredag.

Men det spelar inte så stor roll, bara jag får spelet någon gång.

Även jag använder mig av Spelbutiken. Jag fick både L.A. Noire och Arkham City på releasedagen, så jag förväntar mig samma sak när det gäller Skyrim.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...