Dee Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Tror det är standard kontrollerna för PC WASD tror även det kommer finnas support för Xbox 360 kontroll Jo det kan jag tänka mig att det kommer att vara. Men jag undrar fortfarande vilka knappar som kommer att svinga svärdet i högerhanden och flame spell:en i vänsterhanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 (redigerad) Jo det kan jag tänka mig att det kommer att vara. Men jag undrar fortfarande vilka knappar som kommer att svinga svärdet i högerhanden och flame spell:en i vänsterhanden Möjligtvis "shield-block" knappen använder spellcasting om man har vävat igång en spell på den handen. känns lite konstigt dock när jag tänker efter, vänsterklick för högerhand och högerklick för off hand, men har väl alltid varit så. ^^ Hmm kan inte komma ihåg något av trailerna, men kan tänka mig att man öppnar upp ett spellindex väljer och klickar med högerklick för att lägga spellen i offhand, och vänsterklick för main hand. Ja vem vet, iaf får vi se det i helgen eller eventuellt nästa vecka (efter releasen). Redigerad 6 november, 2011 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Möjligtvis "shield-block" knappen använder spellcasting om man har vävat igång en spell på den handen. känns lite konstigt dock när jag tänker efter, vänsterklick för högerhand och högerklick för off hand, men har väl alltid varit så. ^^ Hmm kan inte komma ihåg något av trailerna, men kan tänka mig att man öppnar upp ett spellindex väljer och clickar med högerklick för att lägga spellen i offhand, och vänsterklick för main hand. Ja vem vet, iaf får vi se det i helgen eller eventuellt nästa vecka (efter releasen). Ja, det är precis så som jag trodde också. Hoppas att det är så Skulle vara det bästa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Ja, det är precis så som jag trodde också. Hoppas att det är så Skulle vara det bästa iaf Annars om du har en mus så kan du ställa in för vänster hand så som på min Razer Deathadder 3000DPI så kan jag ställa in för vänster eller högerhand men annars så kan du ju alltid ändra i options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 OMG! Min beställning behandlas nu! Det betyder att jag får den senast Onsdag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Har du köpt det till konsol eller PC? Som sagt får du nog hålla dig till 00.00 på fredag om det är PC-versionen, såvida inte Bethesda är snälla och låser upp spelet innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) Konsoll! Även då min nya dator säkert hade klarat spelet så föredrar jag att ta det säkra före det osäkra och skippa all krongel och möjliga problem genom att ta konsoll. Dessutom föredrar jag att spela med handkontroll! Redigerad 7 november, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) Nu ska jag med dessa ögon: ... be morsan om pengar till en beställning (varför är jag alltid så sent ute?) från Spelbutiken fram tills det att jag kan betala tillbaka! Redigerad 7 november, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) Nu ska jag med dessa ögon: ... be morsan om pengar till en beställning (varför är jag alltid så sent ute?) från Spelbutiken fram tills det att jag kan betala tillbaka! Om du vill ha soundtracket så är Game ett rekommenderade EDIT: Renard brukar allt hjälpa om man fjäskar för morsan säg nå liknande kan ta hand om disken resten av veckan kan städa 2-3 dagar eller nåt sånt. Brukar funka. EDIT 2: Crusader ge mig din hemadress via PM Redigerad 7 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Nu ska jag med dessa ögon: ... be morsan om pengar till en beställning (varför är jag alltid så sent ute?) från Spelbutiken fram tills det att jag kan betala tillbaka! Vad hände med: Av ren princip köper jag bara spel och alkohol helt själv (om man nu inte blir bjuden på alkoholen). Allt annat kan man snylta, men just spel och alkohol ska betalas ur egen ficka. Känns inte rätt annars av någon skum anledning. ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) Vad hände med: ? Notera att jag skrev "fram tills det att jag kan betala tillbaka" Även om, jag säger OM det hade varit så att jag visste att jag aldrig skulle kunna betala tillbaka skulle jag be mamma betala hela spelet. Jag skulle alltså bryta mot min heliga princip! Skyrim can do that to a man. Redigerad 7 november, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Förhandsbokade precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Tack för din beställning. En orderbekräftelse har skickats till den e-postadress som du har registrerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 WOHOOOOOOOOOOO! Fick mail nu från game att spelet är skickat! Får det på torsdag kan knappt vänta! (w00t) Hoppas dem är snälla och låser upp spelet tidigare. Eller så får jag nöja mig med en crack så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Notera att jag skrev "fram tills det att jag kan betala tillbaka" Även om, jag säger OM det hade varit så att jag visste att jag aldrig skulle kunna betala tillbaka skulle jag be mamma betala hela spelet. Jag skulle alltså bryta mot min heliga princip! Skyrim can do that to a man. Stor respekt för att du erkände det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 (redigerad) Kommer få mitt spel imorgon om jag har tur och om jag får det imorgon men hur fan ska jag kunna spela det? Vill liksom inte vänta tills på fredag för att spela. Finns det nåt sätt att kringå aktiveringen som med BF3? Utan nåt kommer hända? Eller måste jag ladda ner en crack sålänge tills det är release? Läste även spelets första patch kommer komma på fredag också så spelet kommer patchas till 1.1 Redigerad 8 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ny trailer: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ny trailer: Om jag inte var frälst innan så är jag det nu. På fredag reser jag till Skyrim i norr. Det är inte säkert att jag någonsin återvänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Bokade spelet idag, är inte säker på om spelbutiken skickar ut så jag får det på fredag, eller om det skickas på fredag. Men det spelar inte så stor roll, bara jag får spelet någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Bokade spelet idag, är inte säker på om spelbutiken skickar ut så jag får det på fredag, eller om det skickas på fredag. Men det spelar inte så stor roll, bara jag får spelet någon gång. Även jag använder mig av Spelbutiken. Jag fick både L.A. Noire och Arkham City på releasedagen, så jag förväntar mig samma sak när det gäller Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts