Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Eftersom vi vet att vi kommer kunna gifta oss med andra Skyrim karaktärer kommer det möjligt vis att finnas så man kan få barn men sin fru? Och låta familjen växa eller blir det bara att ha en tjej och inge mer? Och vet ju även man kan gifta med andra från andra städer med.

Men skulle va kul att bilda familj och se den växa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom vi vet att vi kommer kunna gifta oss med andra Skyrim karaktärer kommer det möjligt vis att finnas så man kan få barn men sin fru? Och låta familjen växa eller blir det bara att ha en tjej och inge mer? Och vet ju även man kan gifta med andra från andra städer med.

Men skulle va kul att bilda familj och se den växa.

Nja, det tvivlar jag på. Det har inte sagts något om det än iaf. Men det vore ju kul att bli ihop med två tjejer i olika städer, stämma träff med bägge två på nån krog, och se när en catfight bryter ut :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, bilda familj kan man tyvärr inte. Men jag tror man kan gifta sig med flera. Hela gifta sig grejen är rätt simpel och går ut på att man bär en medlaj som visar att man vill gifta sig för att kunna fria till någon och resultatet är att personen flyttar in i ditt hus. Jag tror att h*n kommer att kunna ge en presenter och laga mat åt en.

Iallafall, förvänta er inget avanserat eller speciellt... eller sex för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina damer och herrar, tillåt mig visa er någonting magnifikt. Denna man spelar alla Elder Scrolls-spelens musikteman i en enda låt. Det är mycket vackert.

Så jävla vackert han måste verkligen haft bra betyg i musik iallafall kanske dem erbjuder han att få göra en del musik till nästa The Elder Scrolls syftar nu inte på Skyrim.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utav alla underbara spel som släpps den här tiden så är det här spelet ett av de som jag vill ha till konsol. Synd bara att det är så förbannat dyrt till konsol, 500 spänn för ett jäkla spel!

Varför jag vill ha det till konsol kan jag egentligen inte motivera, kanske för att jag spelade Oblivion på konsol. Eller för att liknande spel (Dragon Age till exempel) har jag spelat på konsol.

Det känns på något konstigt vis mysigare att spela dessa spel tillbakalutad med en kontroll i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni alla missat att Skyrim har läckt till Xbox?

Tre pers har hunnit informera mig på MSN om detta redan. Har dock inget fagbox så jag får grina fram tills den 11e.

http://thepiratebay.org/torrent/6788106/THE_ELDER_SCROLLS_V__SKYRIM_-_P2P_-_XBOX360_-_PAL___NTSC-U__BOOB :(

Hähä, hitta pc version också

Att tanka eller inte tanka, det är den stora frågan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hähä, hitta pc version också

Att tanka eller inte tanka, det är den stora frågan

Vart då?

Jag vill fan spela nu på direkten. Dock vill jag gärna betala för mig också i detta fallet. Om man laddar ner det och sedan köper spelet den 11e, missar man något då? Finns det någon internetrelaterad grej som man får tillgång till om man köper först och spelar sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska ni döpa er karaktär till? Min Nord ska heta Bjorn Northlander.

Jaaa namnförslag shit yeah!

Jag döper alltid karaktären efter att jag är klar med utseendet. Namnet måste matcha det yttre. Men det är alltid skoj med namn på lager! Kom med tips! Själv klarar jag inte av att spela något om jag inte är 100% nöjd med namnet på min karaktär. Jag tycker om namn som involverar bokstaven C och V. Jag vet inte varför, tycker bara dom låter bra. Brukar annars ta namn från Planescape. Carceri, Nemelle, Ei-vene, Ravel, Lothar, Trias, Hamrys, Ilquix, Zerthimon osv. Dom har sjukt mycket karaktärer med sjukt mycket namn som är sjukt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska ni döpa er karaktär till? Min Nord ska heta Bjorn Northlander.

Jag har alltid, som IceCandy sade, döpt efter utseendet på ett sätt.

Dessutom är det alltid olika när det gäller spel i sig också.

Jag har en female argonian i Oblivion som heter Leia, simpelt namn som fungerar i dom flesta fallen. Men när det kommer till just TES spelen så försöker jag komma på nått mer fantasifullt namn.

Däremot i Fallout så kör jag oftast på mitt vanliga nick, vilket är McGuigan. Female där har jag aldrig kört och kommer nog aldrig göra heller! På nått sätt tycker jag inte att en Female huvudkaraktär passar in där!

När det gäller just Skyrim så är jag sjukt sugen på att starta en Khajiit, för dom ser sjukt häftiga ut i Skyrim gentemot dom äldre TES spelen!

Namn vet jag inte än!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...