SilentViper Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Systemkraven är släppa nu till Skyrim: Minimumkrav Operativsystem: Windows 7 / Vista / XP (32 eller 64 bitar) Processor: Dual Core 2 GHz Internminne: 2 GB Grafikkort: DirectX 9C-kompatibelt kort med 512 MB minne Rekommenderad konfiguration: Procesor: fyrkärnig från Intel eller AMD Internminne: 4 GB Grafikkort: DirectX 9C-komp. med 1 GB minne. Geforce GTX 260 eller Radeon 4890 Så jag kan lira på full grafik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Systemkraven är släppa nu till Skyrim: Minimumkrav Operativsystem: Windows 7 / Vista / XP (32 eller 64 bitar) Processor: Dual Core 2 GHz Internminne: 2 GB Grafikkort: DirectX 9C-kompatibelt kort med 512 MB minne Rekommenderad konfiguration: Procesor: fyrkärnig från Intel eller AMD Internminne: 4 GB Grafikkort: DirectX 9C-komp. med 1 GB minne. Geforce GTX 260 eller Radeon 4890 Så jag kan lira på full grafik ! Vad jag har hört så kan man med de rekommenderade kraven endast spela på high. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Enligt dom kraven verkar de ju vara en taskig konsol port dx11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Enligt dom kraven verkar de ju vara en taskig konsol port dx11 Bethesda avslöjade för länge sen att det inte blir nå DX11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Vad jag har hört så kan man med de rekommenderade kraven endast spela på high. Beror ju lite på hårdvaran. Är ju en viss skillnad på en Quad-core på 3GHz och en på 4GHz DDR2 och DDR3, samt klockfrekvensen vad beträffar ram-minnerna. Hastigheten på hårddisken ger också en liten skillnad på större spel. Systemkrav är oftast bara riktlinjer, en bra dator som ligger på minimum kraven kan ju klara spelet lika galant på högre inställningar som en kass dator på dem rekommenderade kraven. Personligen tror jag spelet till största del kommer att sluka ram. W7 64-bit, 6gb ram, 1.5gb gpu förutsatt att rästen av specsen är bra borde nog ha kapacitet att maxa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Bethesda avslöjade för länge sen att det inte blir nå DX11. Wuuuut... Inte DX11? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Ny skyrimvideo http://www.youtube.com/watch?v=Q3d98raGP-g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Har jag fel eller är det första gången vi får se något från Dark Brotherhood? Allt såg riktigt coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Gah musiken ska verkligen beställa detta från game för att få soundtracket. Btw tror ni verkligen att man kommer kunna ta sig till Cyrodiil från Skyrim? Såfall hur skulle Cyrodiil se ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Gah musiken ska verkligen beställa detta från game för att få soundtracket. Btw tror ni verkligen att man kommer kunna ta sig till Cyrodiil från Skyrim? Såfall hur skulle Cyrodiil se ut då? Kommer vara exakt som i Oblivion när du tog dig in i grannländerna, dvs ett tomt landskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 Kommer vara exakt som i Oblivion när du tog dig in i grannländerna, dvs ett tomt landskap. Åh hade vart lite roligare att ta sig dit och se alla städer och sånt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Åh hade vart lite roligare att ta sig dit och se alla städer och sånt igen. Var lite realistisk, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Ja 2 veckor kvar tills Skyrim kommer vilken bra fredag man kommer få om man får spelet på torsdag eller fredag så kommer få en bra helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Ja 2 veckor kvar tills Skyrim kommer vilken bra fredag man kommer få om man får spelet på torsdag eller fredag så kommer få en bra helg Jag börjar bli orolig... hoppas att man får spelet på fredagen. Jag har beställt från Discshop :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Jag börjar bli orolig... hoppas att man får spelet på fredagen. Jag har beställt från Discshop :/ Beställde det från game + man får med hela soundtracket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 11 dagar kvar tills 11 11 11 Så nära nu!! Som tur är har man battlfield och Forza att gotta sig med tills dess! Sen har man 3 spel att välja bland.. kommer bli beslutsångest varje dag =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Nu har någon filmat de första 23 minuterna av Skyrim. Jag funderade ett tag om jag verkligen ville spoila början för mig, men kunde naturligtvis inte hålla mig unden http://www.dailymotion.com/video/xm1v6c_the-elder-scrolls-v-skyrim-the-first-23-minutes-part-1_videogames?ralg=behavior-meta2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Nu har någon filmat de första 23 minuterna av Skyrim. Jag funderade ett tag om jag verkligen ville spoila början för mig, men kunde naturligtvis inte hålla mig unden http://www.dailymotion.com/video/xm1v6c_the-elder-scrolls-v-skyrim-the-first-23-minutes-part-1_videogames?ralg=behavior-meta2 Jag undviker dem flesta trailers nu för att inte förstöra hypen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Jag undviker dem flesta trailers nu för att inte förstöra hypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 True dessutom så har man sett nog med saker via trailers på spelet man vill ju även utforska och hitta saker själva. Men en sak är jag inställd på att hitta det är den där is pilbågen som dem har visat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts