SilentViper Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Såg att fz hade testat skyrim i 5 timmar går att läsa här: http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20111017/the-elder-scrolls-v-skyrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Hoppas de har vett lättare sätt att ta bort saves i Skyrim på konsoll. För att ta bort 200 för hand är ett jäkla jobb speciellt när man dessutom får frågan om man vill ta bort det, hela tiden. *pust* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Hoppas de har vett lättare sätt att ta bort saves i Skyrim på konsoll. För att ta bort 200 för hand är ett jäkla jobb speciellt när man dessutom får frågan om man vill ta bort det, hela tiden. *pust* Hur menar du nu? Varje gång jag save:ar i tex Oblivion eller Fallout så skrivs den tidigare datan över. Det stackas inte save på save på save om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Hur menar du nu? Varje gång jag save:ar i tex Oblivion eller Fallout så skrivs den tidigare datan över. Det stackas inte save på save på save om det är det du menar. Det gör det om man vill att det ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Det gör det om man vill att det ska göra det. Då är det väl bara att svara ja på frågan "Do you wish to overwrite your current save"? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Då är det väl bara att svara ja på frågan "Do you wish to overwrite your current save"? Nej, man vill ju ha många olika saves i spel som Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 I Oblivion och Fallout har jag alltid varit duktig med att skapa nya sparfiler, för att undvika buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Jag har max två stycken med samma karaktär. En som jag sparar på utanför en dungeon/byggnad och en som jag sparar i inuti. But that's just me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 I Oblivion och Fallout har jag alltid varit duktig med att skapa nya sparfiler, för att undvika buggar. Samma här. Speciellt Oblivion blev buggit när man närmade sig 500h spelande och sparfiler blev korrupta på löpande band så under de sista 80 timmarna så sparade jag alltid i en ny save. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Moar pix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Säger bara en sak ME LIKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 (redigerad) Här är den intressantaste läsningen på länge. Det är en annorlunda recension som både fick mig att skratta och att längta ännu mer efter Skyrim http://www.gamesradar.com/63-amazing-things-we-saw-and-did-skyrim/ Redigerad 19 oktober, 2011 av Dee 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Här är den intressantaste läsningen på länge. Det är en annorlunda recension som både fick mig att skratta och att längta ännu mer efter Skyrim http://www.gamesradar.com/63-amazing-things-we-saw-and-did-skyrim/ Gamesradar har de i särklass mest intressanta spelartiklarna på Internet. Alltid med en personlig touch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Här är den intressantaste läsningen på länge. Det är en annorlunda recension som både fick mig att skratta och att längta ännu mer efter Skyrim http://www.gamesradar.com/63-amazing-things-we-saw-and-did-skyrim/ Gamesradar har de i särklass mest intressanta spelartiklarna på Internet. Alltid med en personlig touch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 (redigerad) Här är en ny gameplay-video på 10 minuter grån GT.TV Enjoy! Edit: en till video http://www.youtube.com/watch?v=TYxvV9z6Hb8 Redigerad 22 oktober, 2011 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Damn lovar om detta hade vart en film eller gjort en film av det man såg nu så skulle jag sitta såhär under hela filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Damn lovar om detta hade vart en film eller gjort en film av det man såg nu så skulle jag sitta såhär under hela filmen Vänta bara tills Uwe Boll upptäcker spelet.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Vänta bara tills Uwe Boll upptäcker spelet.. xD Säkrast att bränna ner Hollywood innan det är för sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Säkrast att bränna ner Hollywood innan det är för sent... Wait drop a nuclear bomb instead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts