Vice. Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Och jag är totalt förälskad i den vita handkontrollen. Vad är det för speciellt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Vad är det för speciellt med den? Hörde i någon intervju att den har en kamera på undersidan som gör att när man börjar röra på sina egna ben som att man sprang så rör sig gubben framåt. Lite som Wii/Kinect/PS Move men med en dosa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Vad är det för speciellt med den? Tycker bara den är jävligt snygg. http://ninsox.com/files/2008/07/dual-shock-3-sixaxis-white.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nån mer än jag som hörde datumet "November 1st 2011, that's 11-1-11!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nån mer än jag som hörde datumet "November 1st 2011, that's 11-1-11!"? Ja? Var i trailern också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 (redigerad) Sorry om det här inte är dubbel-material Gameplayet ni såg på förra sidan, fast en lite bättre spelare, HD och direkt filmat från konsolen. (eller något, det är inte filmat på en tv-yta iaf.) http://www.gametrailers.com/video/burning-chateau-uncharted-3/708553 Redigerad 17 december, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Mer gameplay 1 Mer gameplay 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2011 Multiplayer för hela slanten! Beta 28 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 :D :D (w00t) (w00t) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 (redigerad) Inte bara en utan TVÅ 10:OR från Gamereactor. IGN: 10/10 FZ.se: 5/5 Redigerad 24 oktober, 2011 av Pixiegnom 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Vilket jävla skitspel! Fy fan vad förbannad jag är. Spelet i sig är jäkligt bra. Snyggt och det finns ingen slutboss (som jag hatar). Men så KORT!!! Majjgodd! Du klarar det på en dag om du spelar nonstop. Och här kommer det värsta, FATTAR ni, kan ni FATTA, att det KOSTAR att spela online! 90 jävla spänn för att få spela online. Och de LÖMSKA J*VLARNA har lagt 2 trofeer i Onlineläget så man är TVUNGEN att köpa skiten om man vill ha platimnum!! Det är fan absurt! Man skall bara spela en match för att få trofen man saknar. Det är så jävla fult att jag funderar på att knäcka skivan och skicka den till utvecklarna. Fy fan alltså vilket sätt!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Och här kommer det värsta, FATTAR ni, kan ni FATTA, att det KOSTAR att spela online! 90 jävla spänn för att få spela online. Du har köpt det begagnat hoppas jag? För det kan väl inte kosta extra direkt ur lådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Du har köpt det begagnat hoppas jag? För det kan väl inte kosta extra direkt ur lådan? Vad menar du? Direkt ur lådan? Jo jag köpte det nytt! Hur kommer det sig att man måste betala för online? Kommer alla spel ta denna kostnad snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Kostnaden finns där för att man inte ska kunna köra begagnade spel online som man gjorde förut. Och om du köpte det nytt så finns koden på baksidan av din manual. See? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Haha, Vice! Hur lång tid tog det att spela igenom? Jag har hört att det ska ta ungefär 9 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Kostnaden finns där för att man inte ska kunna köra begagnade spel online som man gjorde förut. Och om du köpte det nytt så finns koden på baksidan av din manual. See? ...Hrm... tack. Så vaddå, är detta nått nytt som kommit till spelen!? Man får inte köra begagnade spel online utan att betala? Jag har ju betalt för spelet, även om jag köper det begagnat! Har jag fattat rätt nu? När jag är klar med UC3 så kommer jag lägga ut det på tradera, eller erbjuda er det. Den som köper spelet, kommer alltså att vara tvungen att betala ytterligare 90:- för att kunna spela online? Min kod, eller koden på baksidan av manualen, är oanvändbar, då jag redan har använt den? Eller är koden knuten till min version av spelet? Kommer det vara standard för alla spel? Haha, Vice! Hur lång tid tog det att spela igenom? Jag har hört att det ska ta ungefär 9 timmar. Ganska exakt 11 timmar. Men då stod det stilla ett par ggr. Jag käkade mm. Hade jag stängt av hade det varit mindre. Det jag reagerar på är som sagt speltiden med tanke på priset! Om man jämför med tex Dead Island som tog 30 timmar att klara och kostade 599:- är UC3 med en speltid på 9 h och en kostnad på 699:-(!!!) absurd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 ...Hrm... tack. Så vaddå, är detta nått nytt som kommit till spelen!? Man får inte köra begagnade spel online utan att betala? Jag har ju betalt för spelet, även om jag köper det begagnat! Har jag fattat rätt nu? När jag är klar med UC3 så kommer jag lägga ut det på tradera, eller erbjuda er det. Den som köper spelet, kommer alltså att vara tvungen att betala ytterligare 90:- för att kunna spela online? Min kod, eller koden på baksidan av manualen, är oanvändbar, då jag redan har använt den? Eller är koden knuten till min version av spelet? Kommer det vara standard för alla spel? Ja, du har betalat för spelet, men varken Sony eller Naughty Dog tjänar på det. Därför vill man minska på begagnathandeln. Koden är knuten till ditt konto. Om du säljer ditt spel, så kommer personen som köper det behöva betala sina 90kr för Online Passet om han/hon vill spela online. Ganska exakt 11 timmar. Men då stod det stilla ett par ggr. Jag käkade mm. Hade jag stängt av hade det varit mindre. Det jag reagerar på är som sagt speltiden med tanke på priset! Om man jämför med tex Dead Island som tog 30 timmar att klara och kostade 599:- är UC3 med en speltid på 9 h och en kostnad på 699:-(!!!) absurd! Du kan ju inte jämföra Uncharted med Dead Island. Uncharted handlar om story. Visst skulle det kunna vara längre men då skulle storyn också ta skada. 9 timmar är helt klart godkänt för ett så pass genomarbetat äventyr. Sen finns det ju också mutliplayer med bland annat COOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Ja, du har betalat för spelet, men varken Sony eller Naughty Dog tjänar på det. Därför vill man minska på begagnathandeln. Koden är knuten till ditt konto. Om du säljer ditt spel, så kommer personen som köper det behöva betala sina 90kr för Online Passet om han/hon vill spela online. Du kan ju inte jämföra Uncharted med Dead Island. Uncharted handlar om story. Visst skulle det kunna vara längre men då skulle storyn också ta skada. 9 timmar är helt klart godkänt för ett så pass genomarbetat äventyr. Sen finns det ju också mutliplayer med bland annat COOP. Det är ju hur sniket som helst. De har tjänat på det. De kan ju inte förvänta sig att tjäna pengar pengar 2 ggr eller fler på samma produkt. Det är ju som om att Toyota skulle gnälla för att jag säljer min nyköpta Toyota. De tjänade första gången jag köpte bilen, vad jag sen gör med min bil skall de sk*ta i. Att folk inte har reagerat på detta förvånar mig. Håller inte med om att storyn skall ta skada. Man kan väl göra ett, långt genomarbetat spel. Ta Silent Hill då, betydligt längre och underbar handling. Eller Fallout 3. 699:- för ett 9 timmars spel är ett överpris tycker jag. Pixi: Ursäkta att svaren på PSN tagit tid. Victoria brukar se film så det är inte alltid jag som är online. Så jag ahr inte sett det. Men har svarat nu, så jag hoppas du fick tag i det du skulle. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts