VickeX Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_full_width/hash/b6/65/b66558786e83fdb147e321bbe65f6524.jpg Fler screenshots här: http://arkhamcity.co.uk/viewtopic.php?f=18&t=974&start=0 Spelets första trailer kommer att visas på Spikes VGAs 2010, Lördag den 11 December. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Yes! Fan vad jag har längtat efter trean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Sanden lär ju bli grymt häftig iallafall, med tanke på vatten och snö i de tidigare spelen. Men jag tycker inte heller om undertiteln riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Håller med. Längtar verkligen men titlen låter underlig. Fast det är ju klart, jag gillade inte "Among Thieves" heller som titel. Jag vill ha mer äventyrliga namn på Uncharted spelen som Indiana Jones filmerna har. Underligt att en av de första bilderna är framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Äntligen! Verkligen väntat på en tråd om det här spelet, att det liksom ska börja närma sig. Tackar enormt för update . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4rdnK7_XCD8 En kortis har redan kommit men vad jag förstår kommer det en lite längre trailer ikväll som VickeX redan berättat . 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Finns rykten att vissa delar av spelet ska utspela sig i Frankrike. Jag har aldrig riktigt spelat igenom Uncharted-spelen då jag inte har en Ps3 själv, men tycker ändå mycket om serien. Pretty god damn epic, it is. Och jag tycker att det känns som med all action och all klättring i Uncharted, att det väl är dags att kunna klättra upp för Eifeltornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Trailer!!! (Den långa) Är det bara som jag tycker eller verkar grafiken sämre? Eller är det en ingame trailer och inte CGI som de tidigare spelens trailers? Fast 11 1 11??? Är det 11 Jannuari 2011 eller 1 November 2011? Jag hänger aldrig med hur USA skriver datum. Redigerad 12 december, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Jag som tyckte att grafiken var riktigt snygg! Om det är ingame så blir jag stört imponerad.. Och det MÅSTE ju vara den första november, kan ju inte komma så pass tidigt som januari? Edit: I kommentarerna så verkade bara någon spekulera i att det är ett datum till riktigt gameplay, och isånnafall i Januari då. Vissa verkade inte hålla med honom dock.. Trailern ska enligt dom inte vara CG heller, så jag är imponerad! Redigerad 12 december, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Tycker verkligen inte grafiken verkar vara sämre. Tycker den är precis som en trailer ska vara dessutom, lämnar inte ut för mycket information utan låter oss spekulera och fundera istället. Någonting säger mig också att det kommer bli awesome, det bara känns så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Är det bara jag eller ser Drake mycket äldre ut? Sully såg också lite annorlunda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Jaha, dubbel. Redigerad 12 december, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Är det bara jag eller ser Drake mycket äldre ut? Lite äldre, men han ser väl mest sliten ut. Sen är håret längre och han har odlat skägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Ser fram emot det här spelet. Förknippar spelet med mysjulen. Antagligen för att det första släpptes runt jul. Vakna på morgonen, spela lite uncharted, sen julfrukost. Tack för att ni informerade om detta nya spel. Redigerad 12 december, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Lite gameplay (börjar vid 01:35) http://www.youtube.com/watch?v=XcqN3TCxfxA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Lite gameplay (börjar vid 01:35) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XcqN3TCxfxA Awe-some! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Lite gameplay (börjar vid 01:35) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XcqN3TCxfxA Min första tanke "wtf, en xbox-kontroll?" . Man blir riktigt sugen på att lira vidare med Drake nu, och att få se såhär mycket redan nu gör ont, med tanke på att det är ett helt år kvar innan man får spela . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Can't wait! Och jag är totalt förälskad i den vita handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts