kicken Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 God eftermiddag. Vi alla har våra favoritlåtar och vi alla vet hur svårt det är att välja ut endast en favoritlåt, men nu ger jag er ingen chans att gardera med flera val. Se det så här: Om ni var tvungen att välja en enda låt som ni skulle vara tvungna att lyssna på i resten av era liv - vilken skulle det bli? Med "lyssna" menar jag naturligtvis inte 24/7, utan sätta på låten när ni ville. Haken är naturligtvis att ni bara skulle kunna lyssna på den låt ni valt sedan tidigare. Så, vilken låt skulle det bli för er? Mitt val: Metric - Hustle Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 (redigerad) Denna! ... nej fan, jag ångrar mig. Är det tillåtet? Det borde det ju inte vara eftersom man då kan fortsätta ångra sig hela livet ut... men jag hade ju lika gärna kunnat vara en sneaky bastard och bara ändra i hemlighet. Karma! Jag byter till denna. Redigerad 9 december, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Amazing Horse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 (redigerad) Earth to Kurtwood av Zucchini Drive med anledning av kopplingarna till Corleone. Det är ingen låt som han någonsin lyssnade på, men jag tänker på honom varje gång jag hör den. Finns på Spotify. Redigerad 9 december, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Det här väntade ni er faan inte: Vilken jävla mood-raiser den är! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! (hjärnan imploderar) Like A Rolling Stone. Orka länka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 "Your head will collapse, but there's nothing in it and you'll ask yourself: Where is my mind?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 "Your head will collapse, but there's nothing in it and you'll ask yourself: Where is my mind?" Ah, you're a wise man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Seriöst, här sitter man med hur mycket musik som hellst i skallen och den första låten som dyker upp i mitt huvud när jag går in i tråden är vår allas "Never Gonna Give You Up"... det måste bo en liten sadist i min hjärna. Får återkomma med ett bättre alternativ. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 (redigerad) Otroligt svårt, men tror det skulle vara Vampire Weekend - A-Punk; jag verkar inte kunna tröttna på den låten. Redigerad 9 december, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Otroligt svårt, men tror det skulle vara Vampire Weekend - A-Punk; jag verkar inte kunna tröttna på den låten. Den låten skapar ett bra soundtrack till en dag! Speciellt under våren. Jag vet inte vilken låt jag hade valt. Kanske Day Two med EITS. Så länge bara jag kunde höra låten, då. För den passar i alla sammanhang, men alla tycker ju inte om samma musik och då kanske de andra blir arga på mig. Hohihoh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Oerhört svårt, men samtidigt lätt val. Lätt, om jag får välja Reggae Riddim Driven Mix, som är en 45 minuter lång mixlåt. Den är omöjlig att tröttna på, ett halvår var den i princip det enda jag lyssnade på, och jag tröttnade inte alls. Men jag antar att det inte riktigt följer reglerna, vilket gör det svårt. Först tänkte jag välja någon Kalle Baah-låt eftersom det är den enda gruppen som följt mig genom exakt hela livet utan att jag tröttnat, men jag kände att en ensam låt skulle bli fel och förmodligen tröttsamt. Så efter lite funderande så kom jag på det: Journey - Don't Stop Believing http://www.youtube.com/watch?v=lSVnt3--Nnk En underbar låt som gör mig glad varje gång jag hör den. Det skulle nog bli mitt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Sleep - Dopesmoker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Svårt, svårt, svårt!! Oasis - Wonderwall.. kanske.. eller In the Aeroplane Over The Sea med Neutral Milk Hotel.. eller kanske Dayvan Cowboy med Boards of Canada.. Vampire Weekend - Giving up the Gun är ju också ett grymt bra alternativ.. Edit: Har nääästan bestämt mig.. HD + ett par snäpp upp på volymen! Redigerad 20 december, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Svårt, svårt, svårt!! Oasis - Wonderwall.. kanske.. eller In the Aeroplane Over The Sea med Neutral Milk Hotel.. eller kanske Dayvan Cowboy med Boards of Canada.. Vampire Weekend - Giving up the Gun är ju också ett grymt bra alternativ.. Edit: Har nääästan bestämt mig.. nUqId5WpH0o&hd=1 HD + ett par snäpp upp på volymen! Jag hade nog också valt något av Boards of Canada. Eller kanske Solar Fields... Svårt att säga alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts