Umberto Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 (redigerad) Attitydundersökning, let's go. edit: rättade några skrivfel. Redigerad 7 december, 2010 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 (redigerad) En mycket intressant undersökning! (jag är inte ironisk) Redigerad 7 december, 2010 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 (redigerad) En mycket intressant undersökning! Mmm, tack. Resultatet blir dock lite konstigt när det är uppdelat i tre delar på det här viset. Om jag hinner ska jag försöka göra en bättre tabell av siffrorna om några dagar eller så. :yes: Redigerad 7 december, 2010 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 VÄNTA LITE HÄR NU! Varför finns inte norrlänningar med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 VÄNTA LITE HÄR NU! Varför finns inte norrlänningar med? Ingen idé, de skulle ändå bara få 100%. 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Ingen idé, de skulle ändå bara få 100%. Menar du inte 0%? 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Menar du inte 0%? NEJ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Värdelös poll är värdelös. Du kan inte rösta om du inte klickar i någon fråga i varje poll. Skulle nullat men är själv rökare så har nara det jag vill rösta på. Men kan inte det nu bara för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 (redigerad) Det ska till att man har en rysligt miserabel och fientlig syn på tillvaron och sina medmänniskor om man inte kan förhålla sig neutralt till åtminstone EN grupp i varje delgrupp ovan. Sådana svar ligger helt enkelt utanför den här undersökningens ramar... Jag ser att 46 personer har svarat vilket är mer än nog för en hyfsad undersökningspopulation. Därför låser jag pollen nu. Tack för era svar! Jag ska försöka sammanställa de här siffrorna i den närmaste framtiden och återkommer då. Bis dann! Redigerad 8 december, 2010 av Umberto jävla enter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts