Stoffe Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 jag har börjat spela gt3 nu och har slutat spela gta3... bara så ni vet... ps. vet nån nåt gt3 forum(svenskt alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 svikare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Jag tänker klara GTA3 100% innan jag slutar spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 svikare... Rampagarna är omöjliga, bryr mig inte om att spela det nu och dessutom händer inget när man klarar 100% och det har, kort sagt, blivigt tråkigt. men när vice city kommer ska jag börja spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Rampagarna är omöjliga, bryr mig inte om att spela det nu och dessutom händer inget när man klarar 100% och det har, kort sagt, blivigt tråkigt. men när vice city kommer ska jag börja spela det. du har det på ps2 va?? i såfall är det klart att man tröttnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Svara nu på min fråga, finns det nåt GT forum på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Svara nu på min fråga, finns det nåt GT forum på svenska? efter som ingen svarar vet ingen om det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Vet inte om det finns något svenskt men detta är ett engelskt: Gt3/Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts