RavenE Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 (redigerad) B, men det är faktiskt 50/50! Men oftast blir det från "b-sidan". B, förstår inte varför jag ska bre på "hålsidan". Norrland fo sho! Redigerad 5 december, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Hålsidan på knäckebröd är den sidan som är "upp", och därför brer jag på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 B B Nej Äter banan väldigt sällan, men ska testa apans sätt att öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Öppnar man bananen med überleetlifehackmetoden så får man alltid ett skräp kvar som man ändå måste pilla bort. Precis! B B NEEEEEEEEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Inget på första A såklart Och norrland FTW! Jag öppnar inte bananer och kan såldes inte inte röst eftersom man måste rösta på ett alternativ...Blir null vote för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Motivering: Det är klart man brer knäckebrödet på ovansidan! Vilket slöseri! Tycker du inte det är väldigt osolidariskt mot alla stackare som inte har råd med smör? Jag öppnar inte bananer och kan såldes inte inte röst eftersom man måste rösta på ett alternativ...Blir null vote för mig.. Du äter med skalet på? --- Själv använder jag inte smör men OM jag undantagsvis gör det så brer jag på flatsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 A A Ja. Har flera gånger tänkt testa att skala som en apa men hittills har det aldrig blivit av. Lovar att avlämna en skriftlig rapport till bananskalarkommittén vid eventuella (banbrytande) framsteg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Vilket slöseri! Tycker du inte det är väldigt osolidariskt mot alla stackare som inte har råd med smör? Du äter med skalet på? --- Själv använder jag inte smör men OM jag undantagsvis gör det så brer jag på flatsidan. Äter inte bananer Och såldes skalar jag inte bananer heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 I Norrland står det. Det finns städer i Norrland --- Vote: B A Nej. Motivering: Det är klart man brer knäckebrödet på ovansidan! Öppnar man bananen med überleetlifehackmetoden så får man alltid ett skräp kvar som man ändå måste pilla bort. This^ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 B, A och nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 vid eventuella (banbrytande) framsteg . bananbrytande* 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 bananbrytande* niggah stole my pun 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 B, har alltid öppnat i den ändan. B, de gånger jag äter knäckebröd så blir det på flatsidan nuförtiden. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Hur fan har man problem med att öppna en banan från B-hållet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 (redigerad) NEEEEEEEEJ! Det är fult att ljuga. A på både bananen och knäckebrödet. Det går fortare och är lättare att öppna bananen från det hållet och då har man även någonting att hålla i när man ska äta upp det sista av den. Angående knäckebrödet så känns det självklart att bre på ovansidan. Nae, norrlänning är jag då inte. Redigerad 5 december, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 (redigerad) Själv använder jag inte smör men OM jag undantagsvis gör det så brer jag på flatsidan.p-pp-pappa? Edit: A, B, nej. Redigerad 5 december, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 BBNEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Bor inte på landet. STOP HATING!!!! ---- A A Ja, om man vill räkna Gävle till norrland då..... Alla tycker jag pratar som en riktig norrlänning dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 STOP HATING!!!! ---- A A Ja, om man vill räkna Gävle till norrland då..... Alla tycker jag pratar som en riktig norrlänning dock! Självklart tillhör Gävle Norrland. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Självklart tillhör Gävle Norrland. I min mening går det vid umeå eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts