Pixiegnom Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Funderar på att köpa en digital fotoram till tjejen, fylld med foton på oss. Eller så köper jag bara en fotoram så får hon sköta resten. Kanske är dumt att öppna kartongen. Vad tycker ni om idén? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Funderar på att köpa en digital fotoram till tjejen, fylld med foton på oss. Eller så köper jag bara en fotoram så får hon sköta resten. Kanske är dumt att öppna kartongen. Vad tycker ni om idén? Deninitivt roligare med foton i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Mor: Foto från Öland i ram. Far: Foto från förra vintern i ram. Bror 1: Foto från Öland i ram. Bror 2: Tänkte ge foto till honom också, men så hittade jag två samlingsdvd:er med typ "Top Gear Adventures", och han älskar det programmet så då får han dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Nu är alla klappar kirrade. Pappa får en Vreeswijk-mix (tack forumet för hjälpen). Mamma får Freewheelin' Bob Dylan och ett lila fodral för stickor. Lillebror får Best of Black Sabbath, en Korn-pin och en System of A Down-pin. Min storebror som fyller år några dar innan har jag kvar. Ska köpa en Mumin mugg/skål/nånting snart, han har massa Mumin-grejer och tänkte hjälpa han fylla på sin samling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 (redigerad) Funderar på att köpa en digital fotoram till tjejen, fylld med foton på oss. Eller så köper jag bara en fotoram så får hon sköta resten. Kanske är dumt att öppna kartongen. Vad tycker ni om idén? Du behöver ändå inte öppna kartongen ifall du köper en fotoram som man pluggar in ett USB-minne/SD-kort i! Tycker helt klart att du ska plocka ihop dina favoritbilder på en sticka, det gör presenten mycket bättre imo! Redigerad 13 december, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Deninitivt roligare med foton i! Instämmer. Tusen gånger finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nu har min bror DJ Hero 1 & 2 + turntable, och jag är 777kr fattigare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nu har min bror DJ Hero 1 & 2 + turntable, och jag är 777kr fattigare. Fint av dig! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Blev jävligt nöjd med mina klappar ändå. Har inte köpt allt med vet vad jag ska ge dem. Nästan. Mamma: vet ej Pappa: vet ej Bror: Slips från Filippa K Bror: Slips från Filippa K Bror: Oljemålning på canvas. Målat själv. Syster med man: funderar på att baka dem ett surdegsbröd, göra egen marmelad och köpa ostar till. Hehe, lite finurlig är jag. Systerdotter: vet ej Kärringen: Klocka från Nixon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Farsan + Morsan får en komplett samling av (studio-)Beatles-skivorna. Inte köpta tyvärr, jag är inte gjord av pengar. Men de är brända och får fodral med de "riktiga" skivomslagen och liknande. Det är lustigt med Beatles, de har tre gånger så många olika samlingsskivor som de har riktiga studioalbum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Jag har inte köpt en enda julklapp än och har ingen tid att göra det nu i helgen heller när jag stressar som en jude för att bli klar med huset innan nyår. Får smått panik över att jag måste köpa juklappar till 19 pers den 23:e som är den enda dagen jag är ledig innan jul (som jag dessutom fick ta komp för att få ledigt för. Min chef var så snäll så han tyckte att jag skulle jobba till midnatt den 23:e och således komma hem från jobbet på julaftonsnatten.. Idioti..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Jag har inte köpt en enda julklapp än och har ingen tid att göra det nu i helgen heller när jag stressar som en jude för att bli klar med huset innan nyår. Får smått panik över att jag måste köpa juklappar till 19 pers den 23:e som är den enda dagen jag är ledig innan jul (som jag dessutom fick ta komp för att få ledigt för. Min chef var så snäll så han tyckte att jag skulle jobba till midnatt den 23:e och således komma hem från jobbet på julaftonsnatten.. Idioti..) Finns det ingenting som du skulle kunna beställa hem genom internet? Det skulle underlätta för dig den 23:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Finns det säkert. Tror jag helt enkelt skippar julklappar till dom vuxna. Får bli något smått till barnen istället (som om det hjälper, 8 barn... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 (redigerad) Oväntat med Kanye. Tror du att han kommer gilla det? Vad lyssnar din far på annars då? Han lyssnar väl på allmänt bra grejer. Kan inte riktigt komma på någonting bra han inte lyssnar på. Kanye har han alltid gillat. Han är lite av en samtids-fascist/pitchfork-pappa/DN-på stan-snubbe. Edit. Animal Collective-paket till bror och hans flickvän, närmare bestämt senaste Panda Bear-singeln och Avey Tares fantastiska Down There. Till andra brodern: WAVVES - King of the Beach. Redigerad 17 december, 2010 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts