Renard Skrivet 4 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Men likförbannat får jag små-presenter från mina föräldrar, även om jag säger till dem att jag ska fan inget ha. De kan gott och väl ta de där pengarna och använda dem till bättre saker. Den där fasen var jag inne i för några år sedan. Tänkte mer med plånboken än med hjärtat. Visst är affärerna intresserade av att tjäna pengar, och utnyttjar julen till detta, men tänk på att julen faktiskt handlar om att visa omtanke mot sina nära och kära. Hur tror du dina föräldrar mår när du bara sitter och surar om julen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Pengar Praktikplats/Jobb Schäfer? hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Själv önskar jag mig en hel del... mestadels småsaker dock. Herkules Johnssons Storverk DVD - ca 130kr GTA Chinatown Wars PSP - 150kr Stylophone - ca 300kr Headset till min 360 alternativt en sådan där liten modul som gör det möjligt att använda vilket headset som helst - 50-300kr Har för mig att det var någonting mer, men jag kommer inte på just nu. Uppdaterar om jag kommer på. ...Vi borde köpa julklappar åt varandra. Haha. Eller åtminstone vara extra hjälpsamma runt jul (Om det inte blir så automatiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Den där fasen var jag inne i för några år sedan. Tänkte mer med plånboken än med hjärtat. Visst är affärerna intresserade av att tjäna pengar, och utnyttjar julen till detta, men tänk på att julen faktiskt handlar om att visa omtanke mot sina nära och kära. Hur tror du dina föräldrar mår när du bara sitter och surar om julen? Jag sitter inte och surar per definition. Jag gillar bara inte julen, det har blåsts upp något så fruktansvärt. Och mer eller mindre alla släktingar som jag hade förr av någon jävla anledning dör vid den här årstiden. So yeah, min familj på 4 pers och min farmor som ingen i familjen gillar (inte ens hennes son dvs). Känns inte direkt värt att bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Samma som jag önskat mig de senaste åren. Att få vara med familjen och släkten, äta god mat, skratta gott, samtala, diskutera och leva gott duger gott åt mig så det räcker och blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Jag önskar mig också pappersrör att lägga enkronor i. Mest för att jag själv inte vill stå och köa på banken för att få ut sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Jag sitter inte och surar per definition. Jag gillar bara inte julen, det har blåsts upp något så fruktansvärt. Och mer eller mindre alla släktingar som jag hade förr av någon jävla anledning dör vid den här årstiden. So yeah, min familj på 4 pers och min farmor som ingen i familjen gillar (inte ens hennes son dvs). Känns inte direkt värt att bry sig. Men julen i WoW gillar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 En säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Men julen i WoW gillar du väl? wat. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 wat. Nej. ALLA gillar julen i WoW... Den verkar fullständigt awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Har älvorna tomtemössor på sig? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Att få vara ledig från jobbet på julafton. Jävla schemaläggare att ge mig passet 14:30-23. Annars... njae, önskar mig inget speciellt i år som jag kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Att få vara ledig från jobbet på julafton. Jävla schemaläggare att ge mig passet 14:30-23. Working class hero is something to be... http://img33.imageshack.us/img33/3333/musicsingguitar.gif --- Ska man skriva vad man vill ha eller vad man verkligen vill ha? Om jag utgår från det första: -En rejäl hög böcker, idag ska jag bestämma vilka -En bokhylla -Pannlampa, bra att ha när man ute och löper på mörka vägar -Frid Redigerad 12 december, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Har fortfarande inte bestämt mig, men jag fundera på om det inte vore trevligt med den nya 360'n... inte för att min gamla är dålig eller så, men det verkar vara ett grymt sätt att streama saker från datorn till TVn trådlöst (vill inte punga ut 699 för deras wireless adapter). ...Annars blir det väl kläder. Inget fel med det, hoppas jag. Mjuka paket gör ändå att man känner sig gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Telegram Från Medborgare Kees och en flaska Mackmyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Kom tamejtusan på nånting jag faktiskt önskar mig. 2 Effekt pedaler till Gitarren min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Inget, tills igår då min MP3-spelare gick sönder, så nu önskar jag mig en ny, sen måste jag köpa en ny tv så ska försöka få mina föräldrar ta på sig den avbetalningen, ett långskott men kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Ett tangentbord till stationära och en liten summa pengar till en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 (redigerad) Jag önskar mig en psp (billigaste versionen) och gta chinatown wars. Ps Jag önskar mig bara den billigaste för att jag värnar om min familjs ekonomi.DS Edit:ar ifall jag kommer på något mer. Redigerad 14 december, 2010 av goar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Tatuering av min farfar xperia x8 av mor o far annars vill jag inte ha något speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts