Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Vad är AMC? Och vart går serien? AMC Jag streamade online när jag kollade. Fast det vart nästan ett år sen, så jag vet inte om de finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Jag rekommenderar alla att ge den tecknade serien en chans, den är verkligen suverän. Otroligt spännande och intensiv för att vara en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Har sett de 2 första avsnitten nu och så jäääävla bra! Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Har sett de 2 första avsnitten nu och så jäääävla bra! Tack för tipset! Det kommer dessvärre endast att dala neråt nu för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Det kommer dessvärre endast att dala neråt nu för dig. Har precis sett 4:e delen och fortfarande sjukt spännande! Hittar inte säsong 2 är den inte ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Har precis sett 4:e delen och fortfarande sjukt spännande! Hittar inte säsong 2 är den inte ute? Det finns ingen säsong 2 än, den börjar sändas nu i höst. Så du får nöja dig med 6 avsnitt, tillsvidare. Annars är serieromanen bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Det finns ingen säsong 2 än, den börjar sändas nu i höst. Så du får nöja dig med 6 avsnitt, tillsvidare. Annars är serieromanen bra också. Serieromanen? Finns den som bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Ny, "riktig" trailer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 (redigerad) Darabont kliver ner som showrunner, dom påstår att han aldrig "anpassade" sig till dag till dag-konceptet av att driva en serie.. Hoppas att detta inte är döden av seriens kvalitetsnivå! tvline.com Redigerad 27 juli, 2011 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Såg precis första avsnittet av andra säsongen och tyckte det var ett av de bästa hittills. Go cliffhanger på slutet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Kollade nyss avsnittet, och fyfan vad jag älskar den här serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Såg precis första avsnittet av andra säsongen och tyckte det var ett av de bästa hittills. Go cliffhanger på slutet! Håller med! Hatar att de smäller på med massa spoilers i slutet av avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Go jävla cliffhanger, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Såg nyss nya avsnittet. Fyfan vad jag hatar Shane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Såg nyss nya avsnittet. Fyfan vad jag hatar Shane! Men han räddade ju ungen. Fast vi får se vad som händer nu, det verkar gå ut för i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Jäklar vad dem hoppar i storyn (om man jämför med serietidningen). E02 var grymt segt btw Ska kolla E03 idag, hoppas det är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Jag ÄLSKAR Shane, äntligen nån som vet vad överlevnad är. Visst att det var ett svinigt drag, men han räddade ju Carl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Alltså.. Fan vad sega avsnitt! Jag hoppas verkligen de lägger i nästa växel så det händer grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Nya avsnittet var också väldigt segt. Verkar bara bli mer och mer problem mellan människorna än vad det blir med zombies. Nu är Lori gravid och är 100% säker att det är Shanes barn. Rick kommer nog få reda på allt snart. Jag är båda glad och besviken av att det inte är så mycket action. Varför det är bra är för att det är realistiskt, man håller sig undan. Men det är ganska segt att se på. Aja, hoppas på något avsnitt denna säsong med lite mer action i. Kommer nog sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Åh nej, vilken oväntat twist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts