The Dude Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 http://www.imdb.com/media/rm869434880/tt1520211 http://blog.newsok.com/nerdage/files/2010/11/the_walking_dead.jpg Någon som följer denna mer än jag? Älskar konceptet men det är mycket som jag skulle sett göras annorlunda. För mycket relationsproblem och diplomati i campet fram och tillbaka och för lite utforskande av den postapolakyptiska världen. För lite utveckling. Era tankar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Har inte sett något avsnitt än men jag kommer sätta igång. Den verkar bra och jag har hört mycket bra om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Jag har tänkt att definitivt kolla på åtminstone ett-tre avs avsnitt, och se om jag fastnar. Gillar Dead Set väldigt mycket, så en till serie tror jag inte skulle skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Det här ligger fan högre på "TAGGA NYTT AVSNITT PÅ MÅNDAG"-listan än Dexter. Serien är grymt bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Det här ligger fan högre på "TAGGA NYTT AVSNITT PÅ MÅNDAG"-listan än Dexter. Serien är grymt bra. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Jag började LÄSA serien igår (eftersom jag vill göra det innan jag ser tv-serien) och jag älskar den. Det är den bästa serie jag läst på riktigt, riktigt länge. Nästan bättre än Forum Force. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Som zombiefantast har jag självklart följt den här serien som en dåre. Det enda trista är att säsong 1 bara består av 6 avsnitt... Sedan får man vänta ett helt jäkla år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Som zombiefantast har jag självklart följt den här serien som en dåre. Det enda trista är att säsong 1 bara består av 6 avsnitt... Sedan får man vänta ett helt jäkla år! Wat. Då kan jag lika gärna vänta till säsong två innan jag börjar titta på serien. Tycker inte om att tycka om någonting för att sedan vänta ett år innan jag kan få mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Sweet, har väntat på den här tråden Älskar zombies så var givetvis tvungen att se den här serien. Tycker den är väldigt bra och spännande hittills. Det är några saker som stör mig: zombie-statisterna kan vara ganska dåliga skådespelare och slappt sminkade, så kan inte sluta tänka att det är just skådespelare. Ljudeffekterna är sjukt överdrivna. Det låter som de har fått alla köttaljud från tv-spelet Dead Rising:P Angående senaste avsnittet tycker jag att det var ganska segt att följa Jims "förvandlas till zombie"-ångest genom halva avsnittet. Och de kunde tagit in forskarens videosändningar i ett tidigare avsnitt för att skapa lite spänning kring det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Älskar TWD. Så jävla förbannad över att den är så kort och en så lång väntan till S02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Såg nyss avsnitt 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Tyckte att avsnitt 6 var lite sisådär, det borde ha slutat annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Tyckte att avsnitt 6 var lite sisådär, det borde ha slutat annorlunda. Det slutade med att de åkte iväg? De borde kanske ha avslutat säsongen i ett spänningsmoment så hade man varit lite mer taggad på nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Åh! Jag längtar då till s02.. länge kvar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Någon som har koll på när nya avsnitt av Walking Dead kommer sändas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Någon som har koll på när nya avsnitt av Walking Dead kommer sändas? Bara att kolla på IMDb, länk är till och med i första inlägget. 21 oktober 2011 står det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Preview. Ganska intetsägande, men lite taggad blir man ju. http://www.youtube.com/watch?v=nTeA0kZ4xTI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Preview. Ganska intetsägande, men lite taggad blir man ju. http://www.youtube.com/watch?v=nTeA0kZ4xTI ... var det där det bästa de kunde komma på att visa? JÄVLAR DE SLÅSS MED STENAR I SÄSONG 2! EPIC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 JÄVLAR DE SLÅSS MED STENAR I SÄSONG 2! EPIC!! Duuuu... nu ska vi inte vara såna! Se zombies slaktas är upphetsande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Vad är AMC? Och vart går serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts