Vice. Skrivet 4 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Jahap, det var ju tradit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 DET VAR VÄL SJÄLVA FAAN DÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Läste lokaltidningen där jag bor för ett tag sen att en ny grupp har börjat såga ner julgranar nu men inte säkert att det har nåt med Gävlebocken som det stog så kanske vi har fått en ny tradition att såga ner en massa julgranar nu. Men detta hände i Surhammar vid centrum. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Läste lokaltidningen där jag bor för ett tag sen att en ny grupp har börjat såga ner julgranar nu men inte säkert att det har nåt med Gävlebocken som det stog så kanske vi har fått en ny tradition att såga ner en massa julgranar nu. Men detta hände i Surhammar vid centrum. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Läste lokaltidningen där jag bor för ett tag sen att en ny grupp har börjat såga ner julgranar nu men inte säkert att det har nåt med Gävlebocken som det stog så kanske vi har fått en ny tradition att såga ner en massa julgranar nu. Men detta hände i Surhammar vid centrum. Fan också, kan mycket väl ha varit jag som startade den ohyggliga traditionen, sågade nämligen ned en julgran redan ifjol men inte trodde jag att folk skulle spinna vidare på det... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Fan också, kan mycket väl ha varit jag som startade den ohyggliga traditionen, sågade nämligen ned en julgran redan ifjol men inte trodde jag att folk skulle spinna vidare på det... Är det därför jag ser så jäkla många granar hemma hos människor? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Är det därför jag ser så jäkla många granar hemma hos människor? Vill egentligen inte skylta med det på ett allmänt forum där jag visat mig på bild och allt men ja, tyvärr kan det mycket väl vara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Tar bort texten ur quoten så att du kan editera bort ditt inlägg senare ifall du ångrar att du just berättade det där. Tror du är rätt illa ute, hur som helst.. Gör dig i alla fall av med din egen gran så att det inte går att misstänka dig.. Jag tror säkert att folk här på forumet kan höra av sig till polisen för en sådan allvarlig sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2011 Fan också, kan mycket väl ha varit jag som startade den ohyggliga traditionen, sågade nämligen ned en julgran redan ifjol men inte trodde jag att folk skulle spinna vidare på det... Är det därför jag ser så jäkla många granar hemma hos människor? Vill egentligen inte skylta med det på ett allmänt forum där jag visat mig på bild och allt men ja, tyvärr kan det mycket väl vara därför. Tar bort texten ur quoten så att du kan editera bort ditt inlägg senare ifall du ångrar att du just berättade det där. Tror du är rätt illa ute, hur som helst.. Gör dig i alla fall av med din egen gran så att det inte går att misstänka dig.. Jag tror säkert att folk här på forumet kan höra av sig till polisen för en sådan allvarlig sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts