felshoe Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 (redigerad) Min karriär som skytt började ju redan vid barnsben: Vid sex års ålder sköt jag första gången och jag har stora krigare i släkten. Det ligger i blodet, alltså. Lajnux: Om vi följer den planen riskerar vi också att de kallar på förstärkning. Vi vill göra det så snabbt och smidigt som möjligt. Självklart kan människoliv komma att tas, men vi vill inte likvidera onödigt många. Vem leder operationen? Jag kan tänka mig att Panimala kommer sköta ett bra jobb. Eller Kebab, fast honom behöver vi på fronten. Jag menar, vi vill ju inte att det blir på följande vis: http://www.youtube.com/watch?v=UhGIFLWadEU Redigerad 2 december, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DEN BRINNER DEN BRINNER!!!!!!!! Fick precis bilden av min kompis!!! Detta är ju sjuukt tidigt! Trodde det skulle ta längre tid! http://i486.photobucket.com/albums/rr223/GtasajtenVice/Bocken.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DEN BRINNER DEN BRINNER!!!!!!!! Fick precis bilden av min kompis!!! Detta är ju sjuukt tidigt! Trodde det skulle ta längre tid! http://i486.photobuc...Vice/Bocken.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DEN BRINNER DEN BRINNER!!!!!!!! Fick precis bilden av min kompis!!! Detta är ju sjuukt tidigt! Trodde det skulle ta längre tid! http://i486.photobuc...Vice/Bocken.jpg Det är ju någon som har ritat på bilden så man ser inte elden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) På tal om det vice sa om pepparkaks kläderna vilket år var det när pepparkaks mannen och gumman satte eld på bocken? Borde väl inte så svårt att elda upp bocken trots vakter nu? Övervakningskamerorna hjälpte ju inte speciellt mycket sist. Eller vad tror ni? Redigerad 3 december, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DEN BRINNER DEN BRINNER!!!!!!!! Fick precis bilden av min kompis!!! Detta är ju sjuukt tidigt! Trodde det skulle ta längre tid! http://i486.photobuc...Vice/Bocken.jpg BRB Redigerad 3 december, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) Meh jag som trodde den brann på riktigt "När halmbocken brinner då e det jul" Redigerad 3 december, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Det är ju någon som har ritat på bilden så man ser inte elden. Ah, ni har ju ingen humor. Det är ju det klassiska skämtet sedan förra året. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 I got it! Vi sätter eld på kamerorna och vakterna först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Verkar nästan som att det blir en repris av 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Verkar nästan som att det blir en repris av 2007. Fy fan så värdelöst. Nä, jag hoppas att några eldar upp den på nyårsafton. Kan väl inte vara så svårt att först lura bort vakterna med någon fakebrand i en papperskorg eller ett bråk eller någonting sådant, medans någon annan går och tänder eld på bocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Dags att få arslet ur vagnen och bränna ner skiten nu för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Dags att få arslet ur vagnen och bränna ner skiten nu för fan. Jag tar den på nyår k? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Jag tar den på nyår k? NEJ NU FÖR BÖVELEN JAG ÄR BLODTÖRSTIG!! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Jag tar den på nyår k? Hänger med. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Hänger med. It's a dat-.... jag menar plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 På tal om gävle bocken hörde från kompisen som hörde detta på radion att det var några som mutade vakterna med 50 tusen för att dem skulle gå bort i 5-10min så de kunde köra iväg gävle bocken till stockholm Vafan det är väl bara annars ta sig upp på nå tak och skjuta eldpilar eller bara slänga över en brandbomb på bocken och lägga benen på ryggen och försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 På tal om gävle bocken hörde från kompisen som hörde detta på radion att det var några som mutade vakterna med 50 tusen för att dem skulle gå bort i 5-10min så de kunde köra iväg gävle bocken till stockholm Vafan det är väl bara annars ta sig upp på nå tak och skjuta eldpilar eller bara slänga över en brandbomb på bocken och lägga benen på ryggen och försvinna. Planen var att bocken skulle flygas ner till Stureplan med helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Planen var att bocken skulle flygas ner till Stureplan med helikopter. Där ser man. Men nu får dem tamefan ta och bränna ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Jaha, nu har webbkameran slutat sända också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts