kidrock Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Kände att vi kunde ha en tråd för tv-serien Grotesco som har kommit tillbaka, och som går att se på SVT Humor. Några som följer programmet? Grotesco på SVT Play Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Underbart program! Vi har Henrik Dorsin att tacka för underbara Bestefar og jeg, Ett kilo mjöl, och nu senast Bögarnas fel. Senaste avsnittet var helt sjukt bra! Att göra kontorsmiljö som en Guy Ritchie film är ju genialiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Henrik Dorsin är utan tvekan Sveriges bästa komiker just nu. Följer nya säsongen religiöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Jag är helt såld på Grotesco och har sett första säsongen ett antal gånger, blandet roligaste jag någonsin sett. Nya säsongen är toppenkul och annorlunda på ett bra sätt. Sitter klistrad vid SVTplay varje Fredag 14.00 då det är försläpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Nja Grotesco är inte min typ av humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 (redigerad) Älskar Grotesco! Älskar både Henrik Dorsin och per Andersson, även många avd e andra är inte helt fel de heller. Har totalt missat detta klipp tidigare och nu har jag sett det säkert 20 gånger utan att jag tröttnar. Även "Bögarnas fel" är en direkt klassiker. Redigerad 30 november, 2010 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Otroligt roligt Hela bögarnas fel-avsnittet var klockrent rakt igenom och låten var verkligen körsbäret på toppen. Kaffe-avsnittet var sämre. Förslag: tråden bör flyttas till MFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 7 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Studentmottagningen är en gammal favorit även om det kanske inte är från den senaste säsongen Gillar alla dryga jävlar som är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Väldigt stor skillnad på säsong 1 och 2, hittills. Första var mer random humor där man hela tiden slogs av "WTF?". Denna säsong är smartare humor på något vis. Tycker båda är roliga men det går inte riktigt att jämföra. Några favoriter: Djuraffären Hemliga dokument!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 (redigerad) Väldigt stor skillnad på säsong 1 och 2, hittills. Första var mer random humor där man hela tiden slogs av "WTF?". Denna säsong är smartare humor på något vis. Tycker båda är roliga men det går inte riktigt att jämföra. Några favoriter: Djuraffären Hemliga dokument!! Håller med. Djuraffären är en av mina favoriter med. Hela "Rikoschett med Berggren"-avsnittet är mycket underskattat också. Redigerad 12 december, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Det enda jag inte gillar i denns säsong är "Hemma hos stjärnorna" Liksom, var är humorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Det enda jag inte gillar i denns säsong är "Hemma hos stjärnorna" Liksom, var är humorn? Det roliga är ju att dom är så stjärtiga och korkade och försöker verka bäst i världen. Skön satir på riktiga sånna program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Varje avsnitt slutar med samma sak, "I nästa avsnitt av Grotesco" och så sitter två personer i en bil och pratar något om näringslivet. Undra om det kommer komma någon mening med det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts