Adrian G Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 (redigerad) Tjenixen. Nu är det såhär att efter ett par år har min gamla dator lagt av. Har skjutit upp att skaffa en ny ganska länge men nu ska det allt bli av. Så. Skulle verkligen bli glad om ni kunniga här skulle hjälpa mig med delarna till den nya. Monteringen är jag ganska säker på att jag fixar själv. Viktigt att veta Budget: runt 10 000 kr. Fokus på bra kylning då det var överhettning som tog mitt gamla grafikkort. =( Vill dock ha den så tyst som möjligt. Hårddiskar och operativsystem har jag sen innan. Ska användas främst till spel, bild- och videoredigering Tack på förhand. Tydligen ska jag vänta på nästa snäpp upp bland Intels processorer. Bumpar tråden när de har släppts. Redigerad 3 januari, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Nu kör vi igen, lagom till lanseringen av Sandy Bridge. Är ni/du/curly redo?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Nu kör vi igen, lagom till lanseringen av Sandy Bridge. Är ni/du/curly redo?! Läs den andra tråden och vänta en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Läs den andra tråden och vänta en vecka... Vill inte behöva låna exotics tråd då hans setup skiljer sig lite (skärm och hårddiskar också). Cirka 2000kr extra som kan användas till annat mums i mitt paket. Blir ju lite mindre förvirring om det blir 1 paket/tråd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 (redigerad) Server-trams. Nu blev det ju dubbel! :rant: Redigerad 4 januari, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Vill inte behöva låna exotics tråd då hans setup skiljer sig lite (skärm och hårddiskar också). Cirka 2000kr extra som kan användas till annat mums i mitt paket. Blir ju lite mindre förvirring om det blir 1 paket/tråd också. Alltså, det är inget vi kan göra förens om ca 1 vecka så det som står i exotics tråd om sandy bridge är i princip det vi vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Alltså, det är inget vi kan göra förens om ca 1 vecka så det som står i exotics tråd om sandy bridge är i princip det vi vet. Skulle detta räcka? http://www.sweclockers.com/nyhet/13314-intel-sandy-bridge-i-svenska-butiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Skulle detta räcka? http://www.sweclockers.com/nyhet/13314-intel-sandy-bridge-i-svenska-butiker dom lanseras ju idag eller så men skulle gissa att priserna stabiliserat nästa vecka eller så. Har heller ingen aning om antalet atm, kan vara brist eller överflöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts