Halo Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Tjoo boys n' girls! Det har nu blivit dags för mig att installera om windows samt att skaffa mig ett ordentligt antivirusprogram. Våra kära vänner på blizzard misstänker att jag fått en trojan eller en berömd key logger i min mail/dator... Så min första fråga är, kommer det att hjälpa att börja om från "scratch"? eller måste man vidta några andra åtgärder. Min andra fråga är givetvis vilket program jag ska köpa? NOD32, norton eller något annat som jag missat? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 AVG Free eller Microsoft Security Essentials tycker jag funkar väldigt bra för att vara gratis. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 (redigerad) Jag har kört med avast ett tag nu och det har funkat fint tycker jag för att vara gratis Redigerad 28 november, 2010 av eminem33 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Tackar för svaren, ska kika på allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Skaffa ESET Smart Security både anti virus och brandvägg i ett funkar prima har bara kört med det har inte haft nå strul eller behöva gjort nåt sköter allt själv. Går att skaffa 1 månads trail men går att fixa också. Om du är intresserad så kan vi ta det i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts