Renard Skrivet 5 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 För det första: Jag gillar både Streets of L.A. och New York, trots att de är mer buggade än en maffiaboss är av FBI För det andra: Hong Kong ser ut att bli otroligt mycket bättre, och mindre stelare än sina föregångare. För det tredje: Gillar man inte Hong Kong-action har man ingen själ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 True Hong: Crime Kong. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 För det första: Jag gillar både Streets of L.A. och New York, trots att de är mer buggade än en maffiaboss är av FBI För det andra: Hong Kong ser ut att bli otroligt mycket bättre, och mindre stelare än sina föregångare. För det tredje: Gillar man inte Hong Kong-action har man ingen själ. Kan inte förstå hur du gillade TC: NY värdelös realism på bilarna etc tröttnade efter typ 1h spelande. Men smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Minns ni när vi rapporterade att Square Enix registrerat en titel kallad Sleeping Dogs? Nu har det visat sig att det inte är ett nytt Kane & Lynch det handlar om, det är istället True Crime: Hong Kong som återvänt från de döda - med nytt namn och ny utgivare. Spelet lades ner för ett år sedan när det var Activision som hade tag i det. Det är Twitter-användaren Future Shop Gamer så är på plats i Hong Kong där Square Enix visat upp spelet. Enligt honom kommerSleeping Dogs att släppas redan i augusti till PC, Playstation 3 och Xbox 360. http://www.gamereactor.se/nyheter/37061/True+Crime%3A+Hong+Kong+tillbaka/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Vad sägs om att döpa om tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2012 (redigerad) Hur kan man inte hypa detta? Ser ju hur jävla kul ut som helst! Embed funkar tydligen inte. Redigerad 28 maj, 2012 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2012 Hur kan man inte hypa detta? Ser ju hur jävla kul ut som helst! Embed funkar tydligen inte. Jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 16 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2012 My god... VILL HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Har spelat i drygt två timmar och jag måste säga att spelet hittills verkligen har överträffat mina förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Köpte spelet igår, steam säger att jag har spelat 3 timmar. Måste säga att det är ett riktigt kul spel, må till och med säga roligare än GTA IV. Och ändå har jag knappt rört ett skjutvapen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Köpte spelet igår, steam säger att jag har spelat 3 timmar. Måste säga att det är ett riktigt kul spel, må till och med säga roligare än GTA IV. Och ändå har jag knappt rört ett skjutvapen än. Må jag fråga vart herrn fick tag i skjutvapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Må jag fråga vart herrn fick tag i skjutvapnet? Strax efter att jag skrev det inlägget hittar jag skjutvapen mest överallt. Dejta Amanda, så kommer ni åka ut till en park. När dejten är klar kan du åka till en "elstation" uppe på en kulle. Där bakom finns en blå låda med cash och en pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2012 Strax efter att jag skrev det inlägget hittar jag skjutvapen mest överallt. Dejta Amanda, så kommer ni åka ut till en park. När dejten är klar kan du åka till en "elstation" uppe på en kulle. Där bakom finns en blå låda med cash och en pistol. Ah, finfint. Har även börjat ploppa upp lite varstans bland uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Funderar på att skaffa detta spelet faktiskt, vet inte hur jag missat det helt och hållet men nu undrar jag mest om ni anser detta spelvärt? för övrigt är jag stort gta fan och det verkar ju liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Funderar på att skaffa detta spelet faktiskt, vet inte hur jag missat det helt och hållet men nu undrar jag mest om ni anser detta spelvärt? för övrigt är jag stort gta fan och det verkar ju liknande? Spelet är helt okej, du borde skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 -köpte spelt för några dagar sen. Men tycker det är ganska segt, när man slåss mot flera fiender samtidigt, så blir det mest att man kontrar och slår några slag, sen kontrar man igen. Står man helt slilla och gör de så fort någon attackerar så är de enkelt. Men blir ju inge kul att hålla på så genom hela spelet... Någon som har tips på bättre taktiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts