Plaisir Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Hej Kaj! Köpte mig nyligen en iPod touch 4 generationen. Nu undrar jag om jag är helt väck när jag får för mig att det ska gå att visa procent som batteri indikator istället för den där lilla jävla mätaren som är oduglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Hej Kaj! Köpte mig nyligen en iPod touch 4 generationen. Nu undrar jag om jag är helt väck när jag får för mig att det ska gå att visa procent som batteri indikator istället för den där lilla jävla mätaren som är oduglig? Är det inte bara iPhone som kan ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Inställningar > Allmänt > Användning > Batteriprocent av/på Så är det på iPhone 3GS och uppåt. Hoppas det går på iPod med 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Inställningar > Allmänt > Användning > Batteriprocent av/på Så är det på iPhone 3GS och uppåt. Hoppas det går på iPod med Testade och tyvärr finns inte ens användning att välja på Allmänt delen tyvärr.. Men tack så hemskt mycket i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Testade och tyvärr finns inte ens användning att välja på Allmänt delen tyvärr.. Men tack så hemskt mycket i alla fall Wow, grymt löjligt av Apple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Wow, grymt löjligt av Apple. Det är Apple vi pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts