Logiken Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Tjo boys! Jag försöker att få min skärm till 1920x1050 i CCC men då blir bilden helt knasig (färgerna blir helt åt helvete och skärmen skakar). Och om jag högerklickar på skrivbordet och sedan klickar "Screen Resolution" så är 1600x1200 högst, hur ska jag lösa detta? HEJ SVEJS! Har Windows 7 och en 22" skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Tjo boys! Jag försöker att få min skärm till 1920x1050 i CCC men då blir bilden helt knasig (färgerna blir helt åt helvete och skärmen skakar). Och om jag högerklickar på skrivbordet och sedan klickar "Screen Resolution" så är 1600x1200 högst, hur ska jag lösa detta? HEJ SVEJS! Har Windows 7 och en 22" skärm. Vad har du för skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Vad har du för skärm? Det enda som står är att den heter Handic, alltså inte en skärm utan en TV egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 (redigerad) Det enda som står är att den heter Handic, alltså inte en skärm utan en TV egentligen. Antar att det är max upplösning för den bildskärmen/tvn/monitorn. Ska den klara av Full HD? Om inte, så behöver du köpa en ny skärm/tv. Redigerad 19 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Antar att det är max upplösning för den bildskärmen/tvn/monitorn. Ska den klara av Full HD? Om inte, så behöver du köpa en ny skärm/tv. Jo det är är Full HD på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Jo det är är Full HD på den! Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Vad har du för grafikkort? HD 5750 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Vad för anslutning (kabel)? Uppdaterat grafikkortsdrivrutinerna? Startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts