eminem33 Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Ligger mycket långt före alla andra i min klass så jag tog in min egna bil i verkstan för att kapa lite rör inför nytt avgas bygge. Då min lärare kommer upp och pratar med mig om att det går bra osv och så nämde han flyg teknik, och antog att jag skulle gå det. Jag har aldrig tänkt på det ens, men han tyckte jag skulle kolla lite på det då han trodde att jag nog skulle passa in där väligt bra. kom hem nu och titta lite första jag ser är att lönen är MYCKET högre. Men jag har aldrig varit riktigt intresserad av plan överhuvud taget. Har ju dock ett tag och fundera. Men tänkte kolla här ifall det är någon här som går på det gymnasiet "Hässlögymnasiet". Har ju alltid varit mycket intresserad av bilar och motorer och det kan ju inte vara så stor skillnad tycker man bara att allt är större. Ett annat plus är ju att yrket finns överallt. Men det som nästan stör mig mest är det att det ligger i västerås, och jag bor i karlstad nu. Har fått för mig att västerrås är en pundar stad? Någon som vet hur mycket pengar man får i månaden. Ska gå och prata med min svy nästa vecka och fråga lite också blev en knasig inledning men är ju inte riktigt en svenska uppsats jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 (redigerad) Rent spontant så känns det ju som att en bilmek är... en bilmek. ...Medan flygtekniker låter coolt och utbildat. Tycker absolut att du ska satsa! Du nämner det inte, men jag antar att du går i ettan nu och att man byter till det gymnasiet i tvåan? Har nämligen en bekant som gick någon pilotgrej i Västerås, känns ju onekligen som att det är samma skola. Redigerad 11 november, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Har nämligen en bekant som gick någon pilotgrej i Västerås, känns ju onekligen som att det är samma skola. Samma här, har iofs inte snackat med honom sen han började så kan nog inte bidra med så mycket tips. Hade det varit jag skulle jag satsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Ligger mycket långt före alla andra i min klass så jag tog in min egna bil i verkstan för att kapa lite rör inför nytt avgas bygge. Då min lärare kommer upp och pratar med mig om att det går bra osv och så nämde han flyg teknik, och antog att jag skulle gå det. Jag har aldrig tänkt på det ens, men han tyckte jag skulle kolla lite på det då han trodde att jag nog skulle passa in där väligt bra. kom hem nu och titta lite första jag ser är att lönen är MYCKET högre. Men jag har aldrig varit riktigt intresserad av plan överhuvud taget. Har ju dock ett tag och fundera. Men tänkte kolla här ifall det är någon här som går på det gymnasiet "Hässlögymnasiet". Har ju alltid varit mycket intresserad av bilar och motorer och det kan ju inte vara så stor skillnad tycker man bara att allt är större. Ett annat plus är ju att yrket finns överallt. Men det som nästan stör mig mest är det att det ligger i västerås, och jag bor i karlstad nu. Har fått för mig att västerrås är en pundar stad? Någon som vet hur mycket pengar man får i månaden. Ska gå och prata med min svy nästa vecka och fråga lite också blev en knasig inledning men är ju inte riktigt en svenska uppsats jag skriver Har inge svar på den där men att Västerås är en punda stad tror jag är lite fel har inte hört talas om det. Många trivs här rätt så lugnt här i stan förutom då vissa ställen i Västerås. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Har inge svar på den där men att Västerås är en punda stad tror jag är lite fel har inte hört talas om det. Många trivs här rätt så lugnt här i stan förutom då vissa ställen i Västerås. Obligatoriskt att gilla det här inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Obligatoriskt att gilla det här inlägget Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Varför? För att det är agenten i sin prime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Min fördom (obs har inte ens varit där) är att det bor mycket fjortisar, white trash, epabönder i v-ås, men är det en bra utbildning ska man väl inte se det som ett hinder. Civilingenjör i flygteknik behöver iaf inte alls handla om flygplan, men det är en gymnasieutbildning du snackar om nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Civilingenjör i flygteknik behöver iaf inte alls handla om flygplan, men det är en gymnasieutbildning du snackar om nu eller? Skulle tippa på det med tanke på att skolan han talar om heter just Hässlögymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts