L_Voll Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Är väldigt pepp på köpa ett nytt spel, vilket av de två nämnda är bäst? Dead rising kostar typ det dubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Dead Rising 2 var en besvikelse. Har bara kört demot till JC2, men till och med det är mer underhållande än hela DR2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Dead Rising 2 var en besvikelse. Har bara kört demot till JC2, men till och med det är mer underhållande än hela DR2. Varför, var det sämre än första spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Varför, var det sämre än första spelet? Det känns som om man gör exakt samma sak om och om igen. Dödar zombies that is, fast bara med lite olika vapen. Tröttnade rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Just cause 2 är pure gameplay. Storyn suger. Rekommenderar Just cause 2 då jag trorvet att det kommer hålla längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Hållbarhetsmässigt tror jag Just Cause vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) Jag tycker att du utan tvekan ska välja Just Cause 2!! Dead Rising tröttnar man på ganska snabbt... Redigerad 9 november, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Beror på vad du är ute efter. Har inte lirat DR2 men Just cause 2 har jag till xboxet. Vill du ha ett sandbox spel du kan leka av dig på är JC2 ett bra val. Roliga vapen och fordon och några dlc saker som är rätt roliga. Jag tror som de andra att JC2 håller i längden! Men som skotten sa så suger storyn i Just cause, det är en såndär story man inte bryr sig om, man gör bara det uppdraget går ut på, skiter i vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Det blir nog Just Cause 2 när jag hittar det till ett bra pris. Såg att de sålde det i en affär för 250 nok, men det var slut tyvärr och det enda jag hittade sedan var för 300 begagnat på Gamestop vilket kändes lite ovärt då. Lite snålt kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts