Hantront Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Nu är det så att jag har haft GTA SA i många år och har alltid lyckats modda det och det har fungerat underbart! Men jag har nyligen köpt en ny dator, Och den lyckades jag även modda det med. Men jag installerade om det för ett tag sen och nu även vilket modd program jag än använder t.e.x IMGtool, SAMI, SPARK, etc så kommer ändå inte moddarna fram, och jag vet att moddarna ska fungera vanligtvis eftersom jag använt dem förrut. Det blir helt enkelt så att jag moddar det och det står att moddarna sparas men ändå så vägrar moddarna komma upp när jag starta San Andreas. Utan det blir ändå som vanligt. Snälla hjälp och ge mig lite feedback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Är det exakt samma upplaga av spelet som du har installerat igen? Det släpptes nämligen en patch som skulle motverka modding, det råkar inte vara så att du har installerat en version av SA där den är inlagd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hantront Skrivet 7 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 (redigerad) Nej installerade exact samma och har inte patchat den eller nånting, Vem skulle vilja motverka Moddning? Redigerad 7 november, 2010 av Hantront Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Rockstar Games själva, tyvärr. När Hot Coffee-modden blev stor och känd så kände de sig tvungna att göra en ny version av spelet där möjligheterna att installera mods slopades helt. Det går visserligen att nedgradera sitt SA och sådär, men nu var det ju inte det tråden handlade om... Jag har inte riktigt något svar på ditt problem tyvärr. Hittar inget när jag googlar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hantront Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Försöker installera om det nu igen, kollade upp den där patchen och såg att den deaktiverar inte alls moddar utan den tar bara bort möjligheter att använda Hot Coffee mod, inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts