Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 HEJ! Min TV-bild är konkav (se bifogad bild). Vad ska jag ta mig till? Jag har en TV-kontroll men att trycka på alla knappar fungerar inte. Oavsett i vilken ordning. Hjälp mig! Det bara hände när jag och några kompisar tittade på serier via PS3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Brukar gå att ställa in sådant genom menyn! Finns oftast också ett återställningsalternativ som ställer tillbaka alla inställningar till original! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Brukar gå att ställa in sådant genom menyn! Finns oftast också ett återställningsalternativ som ställer tillbaka alla inställningar till original!Jag testade med att återställa, men ingenting hände. Ska jag ge upp då? Kommer inte åt någon form av bild-meny som kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Tror tyvärr den är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Rackarns, jag var rädd för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Har du testat titta via andra källor förutom PS3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Har du testat titta via andra källor förutom PS3an?Jaa, det är så på varenda kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Jaa, det är så på varenda kanal. Attans. Och du har kollat alla sladdar som går till tvn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Attans. Och du har kollat alla sladdar som går till tvn?Jepp, jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Jepp, jepp. Vad är det för tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Vad är det för tv?En Luxor bildsrörs-TV. FS7122 för att vara lite mer exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 (redigerad) Jepp, jepp. Det enda jag kan tänka mig i så fall att testa är å stänga av tvn, dra ut all ström-försörjning till den och vänta några minuter. Sen testar du koppla in och starta tvn. Fungerar inte det så kan det mycket väl vara dags att köpa dig en ny. Redigerad 6 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Det enda jag kan tänka mig i så fall att testa är å stänga av tvn, dra ut all ström-försörjning till den och vänta några minuter. Sen testar du koppla in och starta tvn. Fungerar inte det så kan det mycket väl vara dags att köpa dig en ny.Men ååååh jag har ju redan testat det och men ååååh vi köpte den ju för bara några veckor sedan!! Begagnade dåliga skitjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 (redigerad) Men ååååh jag har ju redan testat det och men ååååh vi köpte den ju för bara några veckor sedan!! Begagnade dåliga skitjävel. Kan trösta med att plasma-tv har blivit grymt billiga på senaste. Nu kan en normal människa också köpa sig en 50" Däremot tror jag det bara är något motstånd som är trasigt i luxoren, så det går nog att repa för några hundra. Det hände våran gamla tv, men farsan har repat många tv-apparater i sina dagar så vi kom billigt undan. Redigerad 6 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Klipp bort sidorna av tvn så borde det väl gå bra? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Klipp bort sidorna av tvn så borde det väl gå bra?Skärp dig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Har du provat att ge den "the good ol' whack"? Minns att det brukade kunna hjälpa med vår gamla teve när den krånglade, back in the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Köp en ny flatskärm LCD, dem är inte så dyra nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Själv drog jag alltid en knytnäve på toppen av tjock-TVn när den krånglade. Löste problemet förvånansvärt ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Haha, jag kanske testar det! Vill helst inte behöva lägga ut pengar på en ny (obegnagnad som begagnad) när jag har haft den här i max 2 veckor! I annat fall ska tydligen min händige pappa titta på det någon dag, min mamma sa att han hade sagt att han kanske (eller "förmodligen" - jag minns inte) kunde fixa det! Eller tre veckor, minns inte och tiden flyger förbi. Men jag ska definitivt testa med lite aga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts