Jacker Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Varannan vecka, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Max en gång i månaden, jag byter när det börjar kännas otrevligt och eftersom jag duschar på morgonen är det ingen annan som behöver lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 En gång i månaden typ. Varje dag känns.. väldigt jobbigt o.o +1 Är ju nog jobbigt att byta den gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 (redigerad) Kära mor byter sängkläder ungefär en gång i veckan skulle jag tro. Vore det inte för henne skulle det nog inte bytas så mycket Redigerad 5 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Som många andra, en gång i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Har ingen speciell tidsram. Jag byter när jag känner att det behövs, helt enkelt När det börjar se skitigt ut eller liknande. Dock har jag aldrig kommit till den punkten då lakanet börjar lukta illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Haha tror jag inte har bytt på hela hösten. Kom att tänka på detta idag faktiskt och känns lite äckligt, ja. Grejen är att mitt rum har blivit ett ställe där jag endast sover och förvarar mina kläder. Därför är det väldigt stökigt och ja har liksom glömt att byta. Men en gång i månaden tycker jag är lagom. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Drar oftast med det på en höft varannan gång jag ändå ska ner och tvätta. Landar på cirkus två gånger i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Kommer inte ihåg sist jag gjorde det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Jag byter nu, hör av mig när jag byter nästa gång (efter ytterligare några byten presenterar jag en trendlinje). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Jag har inte ens lakan hemma som skulle kunna göra det möjligt att byta varje dag, då skulle det bli lite för overkill för den kära tvättmaskinen . Blir väl 1 gång i veckan eller varannan ungefär, väldigt olika det där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 beror väl på vad jag gjort i dem. men var tredje vecka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 (redigerad) Jag borde byta lakan nu. Men ids inte. Får sova på bortaplan tills jag har samlat kraft. Redigerad 6 november, 2010 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 beror väl på vad jag gjort i dem. True dat! Vattenfärger må vara hur kul som helst, men en smutsig hobby. ___ Ahum, nej, men ungefär en gång i månaden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 En gång i månaden, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag byter nu, hör av mig när jag byter nästa gång (efter ytterligare några byten presenterar jag en trendlinje). Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Jag byter nu, hör av mig när jag byter nästa gång (efter ytterligare några byten presenterar jag en trendlinje). *Host* Hur går det lajnux, byter du ännu lika frekvent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 http://upl.gizgiz.nu/files/trendlinje.png Diagrammet presenterar antalet byten över en månad under intervallet [november < x < mars] då antalet byten är kopplat till y-axeln och månaden är kopplad till x-axeln. Eftersom intervallet [november < x < mars] egentligen är på tok för kort för att kunna redovisa en trendlinje som representerar det realistiska antalet byten jag faktiskt gör över en månad måste trendlinjen (förstås) tolkas som antalet byten jag gjort per månad under detta givna intervall. Anledningen till att trendlinjens vetenskapliga värde är tvivelaktigt är på grund av att jag dels bara hunnit göra ett byte nu under mars, vilket förstås kraftigt påverkat trendlinjens lutning, men också på grund av att det ur ett lakanbytesperspektiv har varit några mycket turbulenta månader med oregelbundna byten på grund av kraftig sängfrånvaro eller sängnärvaro samt oregelbunden sängaktivitet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Hur går det lajnux, byter du ännu lika frekvent? Har faktiskt trappat ner ganska ordentligt (enligt mig) och byter nu för tiden ungefär en gång i veckan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Varje gång jag tvättar vilket är typ 2 gånger i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts