Djingis Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Kortfattat, vad är det här? Fick nyss mitt efterlängtade bredband och efter jag hade fixat allt så upptäckte jag det här. Borde jag göra något åt det här? Redigerad 4 november, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Se det som en hårddisk som alla på ditt nätverk kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Gå in och snoka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 4 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Gå in och snoka. Done that, men kan dom snoka på min? Noob :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Done that, men kan dom snoka på min? Noob :yes: Förmodligen, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Bara tjejer 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Det ser ut som användare som är anslutna på samma nätverk som du, men det borde du ju känna till om så var fallet? Om TimeCapsule är ansluten via nätverket lär de kunna se alla filer på den, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 9 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Kan de inte vara så att de bor i närheten och använder samma internetlevrantör? Läste på denna; MAC-1337-FORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts