xstreem Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Lönt att ha mobil då Jag fick min mobil gratis. Vad vill du att jag ska göra? Kasta den? Den kan vara bra att ha om jag behöver ha tag i någon. Sen har den Spotify, vilket är härligt, för då kan jag stänga av mig från folk på bussen och gatan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Ibland är det så sjukt skönt att stänga av omvärlden, prova! Hade inte klarat det. Kollar min mobil var 5:e minut. Kan nås 24/7 Jag fick min mobil gratis. Vad vill du att jag ska göra? Kasta den? Ja, ja det är faktiskt en bra ide. ' Haha Nej jag förstår hur du menar och det kan vara skönt att inte alltid bli nådd. Jag är tyvärr utom all räddning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Jag har också alltid min inställd på vibration. Det är väl mest för att slippa att det ringer när man sitter på föreläsning eller står på jobbet. Sedan orkar jag aldrig byta när jag går in och ut från föreläsningarna så det blir att den alltid får ha ljudet avstängt. Det är dessutom skönt att slippa höra den skräna en massa när man är hemma, det är mest irriterande tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2013 På jobbet är min ljudlös, men hemma är ljudet på. Jag har temat ur Exorcisten som ringsignal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2013 Alltid på ljudlös förutom om jag väntar samtal eller är någonstans (som ute på stan). Ringsignalen är då Alfons Åbergs melodi. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2013 SMS ... "Incoming transmission", Red Aleet 2. E-post... "You've got mail!" från You've Got Mail. Ringsignalen är http://www.youtube.com/watch?v=7LjrCV4Gnxw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2013 Vibration, 99% av gångerna jag använder den. Kände att när jag gick över till smartphone så tröttnade jag på hela "XDLOL LYSSNA MIN MUSIK SOM SKRIKER SOMFAN OCH INGEN GILLAR" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 This life från sons of anarchy som ring signal. Sms signal standard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2014 (redigerad) Verkar inte som jag skrivit i den här tråden, så vad fan... Har kört med Duke Ellingtons "Take the A-Train" ganska länge nu, och som sms-signal har jag sen en tid tillbaka ett klockslag från St. Eriks-klockan i Stockholms stadshus. Redigerad 6 april, 2014 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2014 Jag har inget ljud på min telefon, så jag använder en hemmasnickrad vibration som är rätt rejält intensiv )) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2014 Just nu rockar jag som SMS-signal (trots att jag tycker StarCraft är tråkigt) och de första 15 sekunderna av http://www.youtube.com/watch?v=vGVrh-obV4M. Svänger så jävla mycket varje gång telefonen ringer att jag inte vill svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Min ringsignal! Har dock klippt den lite så när det ringer drar själva beatet igång. GTA V! FlyLo FM! https://www.youtube.com/watch?v=p1s_bJn7qNo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 (redigerad) Har oftast telefonen på ljudlöst, men det här är min ringsignal. Redigerad 28 maj, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 Kör mellan dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 (redigerad) Från klippets början och ~15 sekunder in. Sms-signal är en av standardsignalerna i Xperia Z1. Redigerad 29 maj, 2014 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Har denna som ringsignal när det ringer på jobbmobilen. Skön icebreaker. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2014 Har en mashup av Biggie och Kicki Danielsson som jag är riktigt nöjd med.DeadwrongRingtone.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2014 Har en mashup av Biggie och Kicki Danielsson som jag är riktigt nöjd med. Haha, är det du som gjort? Fick mig att tänka på den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2014 (redigerad) Haha, är det du som gjort? Fick mig att tänka på den här: Hehe, nej det är någon som kallar sig för Per Arnez: Han har även gjort den här som fan är ganska tajt ändå. (blir bäst kring 1:48) Redigerad 30 maj, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2014 Hehe, nej det är någon som kallar sig för Per Arnez: Han har även gjort den här som fan är ganska tajt ändå. (blir bäst kring 1:48) Jävla svängig låt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts