DrStupid Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 (redigerad) Ultimata väckarklockan om man spelar Team Fortress 2. Redigerad 5 november, 2010 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Kom på att jag för cirka 4 år sedan hade det här introt som ringsignal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Min trotjänare till ringsignal har nu gått och blivit pinsamt lång och utdragen. Tips på ringsignal som är runt en sekund mottages gärna! Skulle gärna vilja ha någon form av 8-bitblipblop-ljud, men det är svårt att klippa ut ett så kort stycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Min trotjänare till ringsignal har nu gått och blivit pinsamt lång och utdragen. Tips på ringsignal som är runt en sekund mottages gärna! Skulle gärna vilja ha någon form av 8-bitblipblop-ljud, men det är svårt att klippa ut ett så kort stycke. En sekund? Warum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Jag brukar köra med ljudlöst i normala fall.Ärligt talat tycker jag det är lite fjortisvarning på att ha uppseendeväckande ringsignaler. Den signal jag brukar använda låter som en telefonjävel som ringer. Inga konstigheter. SMS-signalen är den där vanliga "pip-pip, pip-pip" eller bara "pip". I approve of the above statements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Warriors, come out to pla-y-ay Mysigt när den går igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 En sekund? Warum? Oj, menade SMS-signal. Nåväl, jag löste det genom att öppna en slumpmässigt vald blipbloplåt och klippte ut det första ljudet jag hörde. blipblop1.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Själv har jag köpt "I am ghost - Bone garden" från iTunes, då så gott som alla mina kompisar har iPhone. Så det är bara för att jag vill vara säker på att det är min mobil som ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Ringsignal: (Stressig) Sms: http://www.youtube.com/watch?v=ThIBvsml_us Väckarklocka: - Får panik av den där, eftersom den efter några sekunder omvandlas till dunkadunka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 yo tailor, yo yo tailor ima ima really happy for youuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Sony Ericssons standard signal. För att vara ironisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 SMS-SURPRISE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Alarm: SMS och ringsignal är ljudlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Ni med ljudlöst: varför har ni en mobil när det oftast är omöjligt att få er att svara i den? Eller klassar ni vibration-mode som "ljudlöst" också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Ni med ljudlöst: varför har ni en mobil när det oftast är omöjligt att få er att svara i den? Eller klassar ni vibration-mode som "ljudlöst" också? Ljudlöst = Ingen ringsignal men vibration aktiverat, enligt mig. :yes: Brukar ha ljudlöst 90% av tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Har jag som ringsignal. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Ni med ljudlöst: varför har ni en mobil när det oftast är omöjligt att få er att svara i den? Eller klassar ni vibration-mode som "ljudlöst" också? Hur många 'ljudlös'-profiler är utan vibration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_SOR59FhYdw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Hur många 'ljudlös'-profiler är utan vibration? "Gissa-ifall-det-ringer"-funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 "Gissa-ifall-det-ringer"-funktionen. Ah den gamla klassikern, jag har haft oturen att aldrig få ha den på någon av mina telefoner. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts