Maimstream Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag tycker lite att det är tönt-varning att hålla på att vilja ha en egen låt när man kommer in i ett rum. När jag kommer in i ett rum säger alla "hej!" och inget jävla mer till det, det räcker fan i mig dugligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag tycker lite att det är tönt-varning att hålla på att vilja ha en egen låt när man kommer in i ett rum. När jag kommer in i ett rum säger alla "hej!" och inget jävla mer till det, det räcker fan i mig dugligt. Tråkmåns! Lite fantasi måste man väl ändå få ha! Det är ju inte som att det verkligen kommer hända att en och samma låt spelas upp varje gång man går in i ett rum? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Tråkmåns! Lite fantasi måste man väl ändå få ha! Det är ju inte som att det verkligen kommer hända att en och samma låt spelas upp varje gång man går in i ett rum? THEN WE ARE DOING THIS WHY 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 FLIGHTSUIT UP! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 FLIGHTSUIT UP! Hoppades att någon skulle posta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Den här hade fan varit fet att komma in i rummet till. Tunga steg till det introt, med blicken fäst på en vacker dam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Jag vann just. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Om något 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Om något Gillar mer http://www.youtube.com/watch?v=2wilC9-84os Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 4b1wt3-zpzQ Jag vann just. Indeed you did. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) Jag ångrar mig. FUCK YEAH. Redigerad 23 november, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts