DizzY Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Nu är inte detta en tråd om att jag läst att detta kommer ske, men jag undrar om detta kan bli en verklighet? att dom kommer kunna göra GTA SA möjligt att ladda hem på PSN & LIVE? för om dom kan, så hoppas jag så innerligt att det kommer, hade lätt betalt 400 för att få återuppleva det! va tror ni? hade ni köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 GTA SA finns väl till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 GTA SA finns väl till Xbox 360? Bara i Amerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Bara i Amerika. va? är det sant? men vadå är de på skiva att köpa i butik eller i usa genom LIVE? och är de enbart till 360 och inte ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Genom Live, så vitt jag vet finns det inte till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts