felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Mirtrt rtangenrtbord är rtrasigrt, fasrt det kanske ni märker. Det går att skriva ET med caps, annars blir det tr. rtrtrt. Likadanrt med å. spå spåspåspå kan inte skriva så. Fasen. Och om jag slår på caps skriver dartorn ertrt W. wWwWwWwWwWw. Alltså: T blir rt Å blir PÅ capslock blir wWwWwW Tab blir Q. Vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Funderat på att köpa nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Är det ett avancerat tangentbord kanske det skulle må bra av drivrutiner? Annars kan du ju pröva att spola det med vatten och låta det ligga och torka, alternativt slå det mot hårda ytor och koppla in och ut det några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Så blev det med min laptop när jag spillde vatten på den. Lyckades inte fixa det på något sätt, så det var bara att byta ut tangentbordet. Men du har alltså inte gjort något med det? Verkar konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag hade helt glömt av det när jag vaknade idag, men det verkar ha löst sig på egen hand under natten. Kan avvakta lite och återkomma ifall problemet gör det. Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts