Marquis Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Snacka om XP ikoner!!! men det är ju för att det inte är installerat än.... Och testa att ladda ner saken längst ner på sidan jag länkade till i min förra post.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 nöjd? jag tror på dig helt och hållet...jag har hört om ett nytt windows som ska komma ut...så det är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jopp, det är det. Men det har inte kommit ut än... På den sidan jag länkade till finns (gissar jag ) en beta version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jag tror att det är ett privat utvecklad XP uppgradering/mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag mailade svenska Microsoft och frågade om det verkligen finns nåt som heter Microsoft Longhorn. Här är mailet jag fick som svar: Hejsan Arvid "Longhorn" är bara arbetsnamnet, vad den väl kommer heta när den släpps är inte på långa vägar klart i dagsläget. Med Vänliga Hälsningar Micosoft AB Daniel Hannu Swedish Microsoft Customer Service Det var exakt så mailet såg ut, lägg märke till att han stavat fel på Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 longhorn kommer att kontrolleras av microsoft, dom måste först godkänna filer man skickar til varandra på msn, man får inte gå in på vilka sidor som helst, ladda ner vilka program man vill osv. det kommer bli diktatur!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Upps...läste inte alla replays...glöm det här.. Redigerad 27 mars, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag mailade svenska Microsoft och frågade om det verkligen finns nåt som heter Microsoft Longhorn. Här är mailet jag fick som svar: Det var exakt så mailet såg ut, lägg märke till att han stavat fel på Microsoft. lol, vad ska man tro om microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 det skulle ju kunna gå att göra i nåt proffisionelt bild program..men det låter troligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 jag tror inte ett skit på detta innan microsoft har skrivit det på deras hemsida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Är det inte bara ett skin som man kan ladda ner då? Det finns ju massor av sådana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Är det inte bara ett skin som man kan ladda ner då? Det finns ju massor av sådana... Typ här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts