Kloak_råttan Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Nån som har Windows longhorn?? bild: http://homepage.ntlworld.com/woodyontheweb/covers/new/Longhorn_Cover3_Front_tommie.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 nepp, men det har väl inte kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 finns väl ändå inget som heter så, kolla nere i högra hörnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Huh?..Har jag missat nått?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jo! Det finns nått som heter så, har jag hört iaf. Men det har inte redan kommit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 det kommer nog inte att se ut så där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Windows Longhorn släpps snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Windows Longhorn släpps snart.. det vill JAG ha bevis på!! för jag tror inte ett skit på det där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 (redigerad) "Microsoft Longhorn" låter ju hur oseriöst som hellst, tror inte på det där... Edit: Dessutom står det ingenting om nåt sådant operativsystem på Microsofts hemsida. Redigerad 25 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 "Microsoft Longhorn" låter ju hur oseriöst som hellst, tror inte på det där... Microsoft långahorn alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Om det är sant så tycker jag att det ser skitfult ut, aktivitetsfältet ska ligga längst ner på skrivbordet och inte sträcka sig längs kortsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 jag vill ha en länk till sidan där du hittade denna bild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 http://www.msbetas.net/longhorn/screenshots/2.jpg bara kolla egenskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 jag tror inte att långahorn skulle löna sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Råttan, ja tror bara på dig om jag får se ett bevis, bild eller nåt på Microsofts hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Råttan, ja tror bara på dig om jag får se ett bevis, bild eller nåt på Microsofts hemsida! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Kolla den här bilden, varför står det Windowds XP Proffesional i "About Windows"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 här står ju lite mer och ännu mer screens....Här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Snacka om XP ikoner!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts