Mika Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Jag har laddat hem en ny bil från Gta3mods.de och när jag ska byta ut dff filen står det att den nya är för stor...... hur ska man göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Ta bort den gamla DFF-filen och lägg sedan till den nya. Använd inte replace funktionen... Jag förutsätter att du använder IMG Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 gött, då vet man det... *laddar hem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 31 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Ta bort den gamla DFF-filen och lägg sedan till den nya. Använd inte replace funktionen... Jag förutsätter att du använder IMG Tool. japp det gör jag tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Ta bort är kanske dumt.....döp om den till Namnet-backup.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Ta bort är kanske dumt.....döp om den till Namnet-backup.dff Smart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 1 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 nu funkar bilarna....... JIPPI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 för mig fungerar det inte. när jag kommer i närheten av den ändrade bilen hänger sig spelet, och det här felmedelandet kommer upp: unhandeled exception: c0000005 at address: 004f8b35 snälla kan ingen hjälpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Ska ni ladda ner 3d modeller till bilarna så ska ni gå in på gta3.net Dom har just nu 168 3d modeller! undra ni om nåt annat rörande bilar så maila mig på mnm_se@yahoo.se Ha d//Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampersius Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Mina texturer på bilarna blir helt fel. Antar att det har att göra med .txd filen. Varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 1 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Mina texturer på bilarna blir helt fel. Antar att det har att göra med .txd filen. Varför blir det så? mina texturer blir också konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampersius Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Lägg inte .txd filen i gta3.img. Den ska ligga i txd.img. Så nu ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag fick också ett sånt där unhandeled exception: c0000005 at address: 004f8b35 och jag frågade hultan vad jag skulle göra och han sa att jag skulle ändra tillbaka bilen eller installera om spelet!!! Och om du instalerar om spelet så kommer inte dina sparade filer att försvinna!! inte för mig iallefall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag fick också ett sånt där unhandeled exception: c0000005 at address: 004f8b35 och jag frågade hultan vad jag skulle göra och han sa att jag skulle ändra tillbaka bilen eller installera om spelet!!! Och om du instalerar om spelet så kommer inte dina sparade filer att försvinna!! inte för mig iallefall jag vet. jag har bytt tillbaks. men vad ska man göra för att det ska fungera? har provat med 3 olika bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Ladda ner bilar från vår sida för nya bilar. Extremt några i nuläget men mycket lätta guider till varje bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Ladda ner bilar från vår sida för nya bilar. Extremt några i nuläget men mycket lätta guider till varje bil. nee. det finns ingen rolig bil där. men guiderna är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts