Ma__Cipriani Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Postar här om någon skulle vara intresserad att se Han med röd tröja i filmen var även den som gjorde den fina klippningen Inte så mycket stora hopp och sådant, mest små tekniska stunts och framförallt grinds. As inactive for over two years on these forums, I couldn't really stop myself from trying on some stunts at some points. So I landed one here and there, not the best ones but I thought by then they were really cool. This video is kind of a collection of those stunts, filled up with some hopefully new and fresh ones; you will probably notice which ones. It contains a few easy, old and lamed stuns but I thought it would be a big kick in mine old ass if I didn't choose to release them in some way The name is actually "Shedding Skin" and is based on the stunts, I don't want them to just lay around anymore and start fresh again. "Madonna" was my first choice but Shif said it was old and lame, but he used it anyway Nevermind, just enjoy this second VC-solo truly great edited by Shif and hopefully inspire you to keep stunting for fun. http://www.multiupload.com/WPXEIGHOCV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Jag ska erkänna att jag inte kan något om GTA:s stuntvärld, men jag tycker att klippningen var oerhört jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Jag ska erkänna att jag inte kan något om GTA:s stuntvärld, men jag tycker att klippningen var oerhört jobbigt. Finns betydligt värre, det här var en relativt lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Jag skulle faktiskt ha klippt så Maimstream fick orgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 (redigerad) Ja fan, jag hade ju låtit dig klippa om inte killen erbjudit sig först Du kan annars få göra en remake om du vill, jag har kvar alla reps Redigerad 17 oktober, 2010 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Grym skit! Gillade verkligen stunten och känslan videon hade. Gillade speciellt dina ledgegrinds. Låten var bra, men jag känner att SORT(kommer aldrig lära mig hur han stavar sitt "nya" nick så jag fortsätter att kalla honom för SORT) ville lite för mycket när det gällde redigeringen. Bitvis blev det lite för blinkigt och ryckigt. Men vafan, kul att du levererar en video, har alltid varit ett fan av dig! Tack för tacket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Återigen tack, Kebab. Er framfart under New Breed's storhetstid var en stor inspirationskälla, därför är du en av förebilderna för mig Stunting har aldrig varit roligare än nu tror jag, och det är ju det som är grunden till det hela; att man har kul! Av det får man många ideér och kan utföra sevärda trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Aww, tack! Men du, jag hittar fan inte tråden på GTAS... Vart har du lagt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 (redigerad) Andra sidan, sjätte topicen uppifrån Eller ja; http://www.gtastunting.net/forums/index.php?topic=50224.0 Redigerad 20 oktober, 2010 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Hahaha! Det här är ju för fan sjukt! Såg nu att jag hade kommenterat i den tråden... Men när jag kollade på den här på forumet för några dagar sedan så blev jag jätteförvånad över att "jag inte hade sett den innan". Jag måste ha varit bra full när jag såg den första gången (Kommentaren var skriven efter tolv på en lördagnatt så jag tar för givet att det är anledningen till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Ja fan, jag hade ju låtit dig klippa om inte killen erbjudit sig först Du kan annars få göra en remake om du vill, jag har kvar alla reps Om du frågar mig under höstlovet så kan jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Sure thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Låter fan bra hörru. Jag ska bort och göra lite grejor, men kommer att vara hemma onsdag > söndag. Kan lätt göra det då. Fan. Blev ju taggad nu. Gör en .rar med dina replays och skicka när du kan! (länka gärna till saivc och lc också. gtas är ju en jävla djungel med det nya forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 (redigerad) Kul! Logga gärna in på msn någon gång/unblocka mig? Redigerad 28 oktober, 2010 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Hah, jag använder inte MSN längre Ta det i PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts