Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 (redigerad) Är det bara jag som har problem med att när man infogar smilies via sidomenyn så blir resultatet bara text? Redigerad 16 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 http://www.gtasajten.com/css-sprites-49485/page__pid__1186295 Förmodligen något med det där som buggar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Inte haft det problemet, däremot så har jag märkt att om man quote:ar eller läser gamla inlägg från tiden innan uppdateringen så kan det vara fel smileys lite här och var. Det var så även innan css sprite, grejen. T ex. "JAG FICK ÄNTLIGEN SPELET IGÅR!!!! :( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Inte haft det problemet, däremot så har jag märkt att om man quote:ar eller läser gamla inlägg från tiden innan uppdateringen så kan det vara fel smileys lite här och var. Det var så även innan css sprite, grejen. T ex. "JAG FICK ÄNTLIGEN SPELET IGÅR!!!! :( " Hahaha, har du något roligt exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Hahaha, har du något roligt exempel? Haha nej, ingenting på rak arm. Tror däremot att jag var inne i V-snack och läste lite gamla inlägg och där var det någon som skrev en rätt sorglig text som lite här och var hade glada smileys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts