Ebeeto Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 God dag/kväll/morgon/natt. Jag skulle behöva en hjälpande hand av de som är allmänt uttråkade och känner för att hjälpa till. Jag måste hitta festligheter på gatan i Göteborg genom Google Maps StreetView. Det behöver inte vara något fascinerande, utan näspetningar och allmänt småfestligt uppträdande duger. Hittade själv ett gäng ghetto-kids med en IKEA-kasse samt en kärring som visade ändalykten. Någon som känner för att göra detta, kanske? Fiktiva kakor till alla som hittar grymma grejor. Google Maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 GÖR EN NY HITMAN WALKTHROUGH ISTÄLLET!!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 God dag/kväll/morgon/natt. Jag skulle behöva en hjälpande hand av de som är allmänt uttråkade och känner för att hjälpa till. Jag måste hitta festligheter på gatan i Göteborg genom Google Maps StreetView. Det behöver inte vara något fascinerande, utan näspetningar och allmänt småfestligt uppträdande duger. Hittade själv ett gäng ghetto-kids med en IKEA-kasse samt en kärring som visade ändalykten. Någon som känner för att göra detta, kanske? Fiktiva kakor till alla som hittar grymma grejor. Google Maps Får vi se dina fynd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts