Mordos Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag vill bara nämna att Administratör/Moderator bilderna under avataren är rätt suddiga och skulle kunna fixas till. Något jag har stört mig på en vecka eller två, men det är inget som behöver fixas om du inte har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag vill bara nämna att Administratör/Moderator bilderna under avataren är rätt suddiga och skulle kunna fixas till. Något jag har stört mig på en vecka eller två, men det är inget som behöver fixas om du inte har tid. Hmm, jag tycker inte de är suddiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Hmm, jag tycker inte de är suddiga! Samma här, inget suddigt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Du har inte råkat zooma med din webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Syns knappt, men jag tycker de är suddiga. Kanske är mina glasögon som är skitiga, vore inte första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts