VickeX Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Jag var så suited up jag kunde bli. Fin skjorta och kavaj. Har ingen riktig kostym. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 En kompis körde fullt ut med kostym, en annan körde bara kavaj. Jag sket i det, har bara kavaj och ville inte göra det half-assed, ska man göra det ska man ju köra hela vägen. Dessutom ser man ju muppig ut om man bara drar på sig kavaj och annars kör vanliga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) TOG MIG EN JÄVLA TIMME, MEN HITTADE EN SKJORTA. http://img155.imageshack.us/img155/8334/23145417.png Och för de som gillar naket. http://img291.imageshack.us/img291/1695/46529135.png JETEKLAT HEST Redigerad 13 oktober, 2010 av Mordos 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 TOG MIG EN JÄVLA TIMME, MEN HITTADE EN SKJORTA. http://img155.imageshack.us/img155/8334/23145417.png Och för de som gillar naket. http://img291.imageshack.us/img291/1695/46529135.png JETEKLAT HEST Hur mycket har du gått ner egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Sjukt stiligt, Mordos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Hur mycket har du gått ner egentligen? Tihi. 10kg bara. Gick upp lite igen, men sedan så gör kavajen en hel del också. :3 Sjukt stiligt, Mordos! Tackar! Dock ville jag även raka mig så jag var clean-shaven men min far hade tagit med sig sin rakhyvel, så jag fick inte raka mig. :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 FAN! Det var så förbannat kallt i morse och jag har ingen kostymlämplig jacka, så efter mycket överläggande i mitt huvud så bestämde jag mig för att skita i det. Jag såg mängder av uppsuitade människor på campus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Det är inte ett dugg festligt att, iförd vardaglig slips med vardaglig uppkavlad skjorta, ständigt bli anklagad för att "öööehhh vafan du e ju inte suit-up på riktigt" när en sådan här engångstillställning inte alls påverkade dagens plagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Har hittills ätit frukost, rastat hunden, varit på Arbetsförmedlingen och läst lite ur en bok iförd kostym. http://img99.imageshack.us/img99/5618/suitedupp.png Det känns märkligt. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) Var är alla suits? Bara för att det är så snålt med bilder bjuder jag på två! http://img88.imageshack.us/img88/6870/bildb.png http://img810.imageshack.us/img810/5395/bil.png Redigerad 13 oktober, 2010 av Marquis 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Var är alla suits? Bara för att det är så snålt med bilder bjuder jag på två! Tror det är första gången jag ser en bild på dig. Hur som helst, snyggt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vad fasen, allt man gör blir ju så mycket häftigare när han har kostym på sig. Det var nästan så jag hade roligt när jag diskade idag. Plötsligt förstår man varför Barney har kostym på sig jämt. Jag kan knappt vänta till dess att jag är utbildad ingenjör och får gå omkring på mitt kontor med kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) Var är alla suits? Bara för att det är så snålt med bilder bjuder jag på två! Med en annan skjorta och slips så hade det varit tummen upp. Redigerad 13 oktober, 2010 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vad fasen, allt man gör blir ju så mycket häftigare när han har kostym på sig. Det var nästan så jag hade roligt när jag diskade idag. Plötsligt förstår man varför Barney har kostym på sig jämt. Jag kan knappt vänta till dess att jag är utbildad ingenjör och får gå omkring på mitt kontor med kostym. Hah, håller med! Det känns awesome att ha kostym på sig. Kanske man borde vara lite mer Barney, suit up every day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Det är svårt att beskriva hur man känner sig... På ett sätt känner man sig mer affärsmässig, men även lite pretentiös. Tror inte jag kommer börja ha kostym varje dag, men några uncasual fridays ska jag säkert börja klämma in i mitt schema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Jag har självklart haft kostym på mig hela dagen. Det blev en svart kostym med vit manschettskjorta och vit bröstnäsduk och en blå slips med vita prickar utan hängslen eller väst. Visualisera, för det blir ingen bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Tror det är första gången jag ser en bild på dig. Hur som helst, snyggt! Kan nog stämma, hade en riktigt gammal bild uppladdat som man kunde se via min profil på gamla sajten, men den går nog inte att komma åt nu (förhoppningsvis). Tack! Vad fasen, allt man gör blir ju så mycket häftigare när han har kostym på sig. Det var nästan så jag hade roligt när jag diskade idag. Plötsligt förstår man varför Barney har kostym på sig jämt. Jag kan knappt vänta till dess att jag är utbildad ingenjör och får gå omkring på mitt kontor med kostym. Haha, det är så sant. Funderar på att slänga på mig kostymen oftare alltså, då har man en bra anledning att köpa lite fler skjortor och slipsar också.. Som juridikstuderande passar det rätt bra också, även om jag var den enda som 'suitade up' idag, trots andra förhoppningar.. Med en annan skjorta och slips så hade det varit tummen upp. Min skjort- och slipsdel av garderoben är ytterst mager, så alternativet hade (i princip) varit vit skjorta och röd slips, men det hade jag på studenten och det känns lite sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Min skjort- och slipsdel av garderoben är ytterst mager, så alternativet hade (i princip) varit vit skjorta och röd slips, men det hade jag på studenten och det känns lite sådär. Det är snyggt, och ingen vet att du hade det på din student. Men jag känner igen mig... Undviker helst studentslipsen, trots att den är riktigt snygg. Nu har jag inhandlat en hel del nya slipsar (min motsvarighet till skor för damer) så det är ju ganska lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Trådens signaturmelodi: Jag tog ju kostym igår, främst på skoj, men måste nog säga att jag ångrar det beslutet en aning. Orsaken? Well, här var det inte många som firade suit-up-dagen, om man säger så. Jag tror jag såg fyra (4) andra studenter i kostym och då är det inte ens helt omöjligt att det var förvirrade handelsmuppar jag såg, dvs folk som spelar Allan och traskar omkring i kostym även till vardags. Slipsjäveln lämnade jag dock givetvis hemma, någon gräns måste man ju ha och dessutom passar slips inte till min ultracoola livsstil. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts