Bebben Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Bejeweled 2 är gratis idag, bara att ladda ner från Popcap.com. Tänkte bara tipsa om det. Rätt nice ändå. EDIT: Att det dock kraschar direkt för mig är en annan femma, men det är gratis. Och gratis är gott. Vet inte varför det kraschar men det har säkert något med drivare att göra. Redigerad 10 oktober, 2010 av Bebben 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Trevligt. Är inget större fan av Bejeweled, men om det är gratis så är det väl bara tacka och ta emot. Fick även Peggle Nights gratis förut när jag reggade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Gratis är alltid gott! Tackar så mycket för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Tackar för tipset, dock funkar det inte helt hundra för mig, spelet fryser när jag klickar på nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Tackar för tipset, dock funkar det inte helt hundra för mig, spelet fryser när jag klickar på nånting Har samma problem. Har Popcap något forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Det var ju riktigt roligt det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Det kraschar inte på min dator men det står att jag bara har 52 minuter speltid kvar och att jag kan köpa det för $20.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Det kraschar inte på min dator men det står att jag bara har 52 minuter speltid kvar och att jag kan köpa det för $20.. Då har du nog demo-versionen. Popcap har ju gratis demo på typ alla sina spel, och laddade du ner det efter 10/10/10 har du nog demon. För du fick väl ingen serialkey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jaha. Jag såg inte att tråden var ett par dagar gammal. Haha. Äsch, screw it. Jag har spelet på min mobiltelefon i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) Tar den här tråden och frågar i. Efter att ha klarat ut Adventure mode så långt som man kan på gratisversionen, och även alla challenges så känner jag att det är dags att betala för Zuma's Revenge och få hela spelet. Så jag har betat (Ja, betat) ihop en snabb summa nu på fotbollen som gick ikväll, tillräckligt för att få det här spelet "gratis" så att säga. Men jag undrar lite snabbt hur det fungerar med registrations keys och så vidare på popcap, om jag fattat det rätt så kommer jag nu få en key som jag kan använda för att låsa upp spelet. Men vad händer om jag formaterar datorn? Bör jag regga mig på Popcaps hemsida? Kan man då på något sätt binda sitt konto likt steam så man bara kan tanka hem och installera de spelen man köpt tidigare ifall man nu skulle formatera eller något i den stilen. Edit: Äsch, jag reggar mig. Då får man en purchase history och man får tydligen lite bonus också. I alla fall om man handlar några gånger. Redigerad 21 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Men jag undrar lite snabbt hur det fungerar med registrations keys och så vidare på popcap, om jag fattat det rätt så kommer jag nu få en key som jag kan använda för att låsa upp spelet. Men vad händer om jag formaterar datorn? Bör jag regga mig på Popcaps hemsida? Kan man då på något sätt binda sitt konto likt steam så man bara kan tanka hem och installera de spelen man köpt tidigare ifall man nu skulle formatera eller något i den stilen. Du får en key i mailen som du kan använda fem gånger. Men sen går det också bra att maila dom om en ny. Måste man inte regga sig på sidan för att köpa spel? Du bör iallafall göra det, då du får mer rabatt ju mer du köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Du får en key i mailen som du kan använda fem gånger. Men sen går det också bra att maila dom om en ny. Måste man inte regga sig på sidan för att köpa spel? Du bör iallafall göra det, då du får mer rabatt ju mer du köper. Möjligt att man måste, jag gjorde det i alla fall innan jag köpte eftersom jag läste att man då kan kolla sin köphistorik osv. Kan vara bra att ha. Köpte Zuma Bundle med både Zuma och Zuma's Revenge i, för 225. Lätt värt då spelen kostar 175 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts