eXotic Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 (redigerad) VAR ÄR LAJJAN DÅ? Han har ingen som spelar in nu när du är borta, han ska ut och ragga filmare (edit: Eller filma raggare? ) någon gång här i framtiden är det tänkt. Redigerad 30 oktober, 2010 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 En av mina bästa vänner kan det! Har visat mig flera gånger. Jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Varför sitter du och skriver det där? Det är Lajjan som ska testa. Haha, förlåt, jag trodde jag satt i TROMS. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Oh noes! Lajjan har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Lajjan har inte dött. Företaget har bara stött på lite problem. En ny video kommer inom någon dag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Lajnux Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=c4GxmxsARkI 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Borde filma en slutsats som du klipper in på slutet också. Känns lite som man får halva kompotten nu bara, gärna med lite målande beskrivningar för de saker som man inte kan se effekten av. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Borde filma en slutsats som du klipper in på slutet också. Känns lite som man får halva kompotten nu bara, gärna med lite målande beskrivningar för de saker som man inte kan se effekten av. Kalas. Jo, det kommer så snart jag fått tag på en vettigare kamera och en kameraman som inte bor i London, vilket verkar lösa sig rätt snart. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Gillar ansiktsuttrycket vid 0:55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Tyst på kameramannen! Nej, men det är fortfarande ett smart och sjukt roligt koncept. Hittills har jag brutit ut i skratt under varje avsnitt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Som sagt så kommer det nog bli bättre inom en snar framtid, för stunden har jag kört på ett gupp och skjutit Marvin i ansiktet men det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Kalas. Jo, det kommer så snart jag fått tag på en vettigare kamera och en kameraman som inte bor i London, vilket verkar lösa sig rätt snart. Ge mig en deltidslön så fixar jag en tur- och retur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Nytt förslag: Lajjan testar roliga drinkar. Tequila Suicide och Cement Mixer är de jag kan komma på direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts