mr_tobbe Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 (redigerad) På pricken likadan sifon . Men lajjan, minst 10 i rad typ om du inte är stekt. Och om du nu skulle vara det, så är det då man kan få visuals och kort sagt hamna i andra dimensioner. Redigerad 17 oktober, 2010 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Lajnux, jag gillar din cardigan som fan. Var kan jag få tag på en likadan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Lajnux, jag gillar din cardigan som fan. Var kan jag få tag på en likadan? Köpte den på Ego i Eskilstuna för 600kr, inte så farligt med andra ord. Sjukt snygg är den dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Lajjan Testar - Lustgas Haha, awesome. Fast du borde ha dragit myyyycket mer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Haha, awesome. Fast du borde ha dragit myyyycket mer ^^ Jo, kan hålla med om att jag var lite feg. Får ta och pröva mer någon annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Lajjan Testar - Lustgas Hur var det? Kände du dig glad eller? Hur kände du dig i kroppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Hur var det? Kände du dig glad eller? Hur kände du dig i kroppen? Det kändes skumt. Lät som en helikopter flög över mig, kanske därför jag ser fundersam ut ibland. Jag kände att jag var precis på kanten att börja skratta hela tiden men det bubblade aldrig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Det där minspelet är helt magiskt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Gör det något om jag skickar länken till några vänner? Helt underbart ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Gör det något om jag skickar länken till några vänner? Helt underbart ju! Kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Kan man slicka på sin egen armbåge? Kan man få in sin knutna näve i munnen? Kan man rita en cirkel med höger hand och en fyrkant med vänster hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Jag har en bra ide. Stå vid en "vältrafikerad" dörr och håll upp dörren. Se hur många som tackar dig för att du håller upp dörren (hint: knappt ingen kommer tacka dig, tror jag). Vet inte om det är sådan expertmint du vill utför, men du kan ju prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Jag har en bra ide. Stå vid en "vältrafikerad" dörr och håll upp dörren. Se hur många som tackar dig för att du håller upp dörren (hint: knappt ingen kommer tacka dig, tror jag). Vet inte om det är sådan expertmint du vill utför, men du kan ju prova. Really? På min skola håller folk alltid upp dörrar för varann (en från skolverket eller vad de heter anmärkte att det var det konstigaste med skolan). Och man tackar alltid. Är det inte universalt eller bara här? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Klart man tackar, det tror jag att till och med ouppfostrade slynglar har med sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Jag håller alltid upp dörrar. Till och med när jag är ensam kvar på skolan kollar jag bakom mig innan jag bara släpper dörren så ingen får den i ansiktet. Jag tycker det tillhör vanligt hyfs att se till att kunna göra det enklare för andra. Hey, jag hade inte träffat en tjej jag umgås mycket med om det inte vore för att jag höll upp dörren för henne en gång i tiden. Så det finns mer än bara klyschor i att hålla upp dörren för damer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Kan man slicka på sin egen armbåge? Kan man få in sin knutna näve i munnen? Kan man rita en cirkel med höger hand och en fyrkant med vänster hand? Jag tror att jag har sett en film med någon som slickade på sin egen armbåge. Att få in sin knutna näve i munnen lär vara möjligt för de där konstiga människorna man ser på youtube ibland som kan få hela sin underläpp att täcka näsan. Ja, om man är ambidexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Kan man slicka på sin egen armbåge? En av mina bästa vänner kan det! Har visat mig flera gånger. Kan man rita en cirkel med höger hand och en fyrkant med vänster hand? Efter tre-fyra övningar kunde jag (någorlunda bra) Hur som helst är det upp till Lajjan att testa och bevisa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Jag tror att jag har sett en film med någon som slickade på sin egen armbåge. Att få in sin knutna näve i munnen lär vara möjligt för de där konstiga människorna man ser på youtube ibland som kan få hela sin underläpp att täcka näsan. Ja, om man är ambidexter. Varför sitter du och skriver det där? Det är Lajjan som ska testa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 VAR ÄR LAJJAN DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Lajnux: Testa hur det är att ha två/en dag kvar till pension. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts