Lajnux Skrivet 9 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden! Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Älskar den här tråden så mycket! Ser fram emot resultat, ska tänka ut några experiment åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden! Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips? Sony Vegas är mycket bra och enkelt att lära sig det simpla som att klippa etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 After Effect är mer för effektskapande och liknande, om du vill hålla fast vid Adobe är det Premiere du ska testa för redigering, också rätt simpelt med de grundläggande bitarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Testa om det verkligen gör så ont att vaxa benen som kvinnor säger. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Testa om det verkligen gör så ont att vaxa benen som kvinnor säger. Fungerade inte att YT-Tagga.. Redigerad 10 oktober, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden! Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips? Vad för typ av redigering har du tänkt? Adobe Premiere är rätt enkelt att använda och eftersom du skriver "den enkla editeringen" så tror jag inte att det ska vara allt för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Det känns som att en regel borde vara att du inte får förbereda dig genom att kolla på YT-filmer som visar liknande experiment, med mera. Det känns som att det blir roligare om resultatet blir en överraskning för alla. Redigerad 10 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Det känns som att en regel borde vara att du inte får förbereda dig genom att kolla på YT-filmer som visar liknande experiment, med mera. Det känns som att det blir roligare om resultatet blir en överraskning för alla. Det är någonting jag redan tänkt på och några förberedelser kommer det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Vill bara flika in och tacka för hela kanel-grejen, igår slog jag vad om 20 kronor med en kompis att han kunde ta en tesked kanel och svälja allt utan att spotta ut något. "Det är väl inte så farligt?" sade han och satte igång. Därefter följer ett gapskratt från min sida och en jävligt brun tunga från hans. Kanske inte ens behöver förklara att jag fick behålla 20-lappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) beskrivning. Spoila! Lajnux får ju inte veta vad exakt som händer. Redigerad 10 oktober, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Spoila! Lajnux får ju inte veta vad exakt som händer. Han har redan utfört kanelgrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Han har redan utfört kanelgrejen. Aha, det visste jag inte. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Stunden ni alla väntat på! Lajjan Testar - Svälja kanel finns nu uppe på youtube. Efter att ni har tittat på videon får ni gärna lämna en kommentar i tråden och jag hänvisar er sedan till den här tråden. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Haha, good one. Kanelrök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) Stunden ni alla väntat på! Lajjan Testar - Svälja kanel finns nu uppe på youtube. Efter att ni har tittat på videon får ni gärna lämna en kommentar i tråden och jag hänvisar er sedan till den här tråden. Haha äntligen! Introt blev ju riktigt bra! Men du, "Välkommen tillbaka"? Klippet i övrigt: HAHAHA! Första hostningen fick mig att skratta rakt ut! Redigerad 13 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Men du, "Välommen tillbaka"? Schhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Haha, "Det ser gott ut i alla fall"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Haha, underbar premiär av programmet! Nästan så man blir sugen på att testa själv, ni/du kanske skulle ha lite fler gäster som får skicka in sina egna versioner av era test? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts