Lajnux Skrivet 5 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Jag ska se vad jag kan göra för er! Låt förslagen fortsätta strömma in. Till Kicken: Hör av dig på msn snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Vi använde gräddsifon. Tog ett djupt andetag, tröck in i princip hela patronen och lät det vara kvar ett tag. Kanske gjorde vi fel, jag vet inte. Ska ta det lugnt med det där.Trycket är otroligt stort och fryser inte lungorna så kan de sprängas om man bara trycker in det. Spruta in i en påse och andas sedan in det. Lustgas är suveränt. Styrkan beror på hur många % syre det finns. När leo föddes andades jag 100% lustgas, sjukt snurrig blev man. Det är den fetaste, lagliga drog man kan ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Ska ta det lugnt med det där.Trycket är otroligt stort och fryser inte lungorna så kan de sprängas om man bara trycker in det. Spruta in i en påse och andas sedan in det. Lustgas är suveränt. Styrkan beror på hur många % syre det finns. När leo föddes andades jag 100% lustgas, sjukt snurrig blev man. Det är den fetaste, lagliga drog man kan ta. Trycket är minimalt om man använder det på rätt sätt. Om man däremot trycker ner "handtaget" allt vad man har kan det gå illa, men med en sifon bör man inte vara orolig. Det är svårt att det går fel med en sådan. Riskerna finns för de som har stora tuber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Grabbar, fler förslag behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 En film där du testar att äta en tesked kanel skulle vara kul! Har själv testat men försök du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 En film där du testar att äta en tesked kanel skulle vara kul! Har själv testat men försök du! va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt? Hade det inte varit några problem så antar jag att ingen hade tipsat om det. Uppenbarligen så finns det någon hake med att försöka käka kanel, det är väl ingen som ber Lajjan att äta en matsked med fil, för det vet ju varenda kotte att det går hur lätt som helst. Jag själv har ingen aning om vad som händer. Men det kanske blir oerhört starkt eller något? Nåja, jag får vänta tills "Lajjan testar" och se vad som händer helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt? Testa du med, du kommer nog inte lyckas.. Det blir grymt torrt iaf, mer tänker jag inte säga! Vi får se hur det går för lajjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Salt + Isbitar anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt? Det är ju det som är det roliga. Man tänker ju "kanel är ju gott, vad är grejen?" but you're in for a treat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt?Det är just sådana frågor som Lajnux ska besvara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Det tycker jag verkligen att Lajjan ska testa! Och inga tjuvkik på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Tequila Suicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Tequila Suicide Do it faggot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 (redigerad) Fast det är ju bara en dum grej - ingenting man testar för att se vad som händer... Redigerad 7 oktober, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Fast det är ju bara en dum grej - ingenting man testar för att se vad som händer... Sant. Ska för övrigt filma en hel del nu till helgen men fortsätt komma med förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 http://i351.photobucket.com/albums/q463/Stora_H/Forumet/sidomustasch.png Du är fan sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Du är fan sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 (redigerad) Haha, Kebab for president Nej, men seriöst, Lajjan - kanelgrejen! Bara gör't! Redigerad 9 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts