Skotten_31 Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Letar efter ett nytt grafikkort som kostar runt 900-1200~~ Vill ha lite förslag, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Vad ska du ha för märke? Och ska du ha AGP eller PCI kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 (redigerad) Är du säker på att du inte vill vänta någon vecka på att ATI's 6000- serie kommer ut? Gissar annars på att det blir ATI då nvidia 450 ska vara rätt oprisvärd. http://www.inet.se/artikel/5408674/gigabyte-radeon-hd5770-1gb Optimalt vore att lägga ca 1500 på ett 460! http://www.sweclockers.com/recension/12470-grafikkort-hosten-2010/1 Redigerad 3 oktober, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Vad ska du ha för märke? Och ska du ha AGP eller PCI kort? Han vill ju inte ha något speciellt märke, därav "Ge förslag". Och jag skulle tro till 90% att han ska ha ett PCI kort. Men, vore bra med lite "fakta" med, dvs vad för kort du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Han vill ju inte ha något speciellt märke, därav "Ge förslag". Och jag skulle tro till 90% att han ska ha ett PCI kort. Men, vore bra med lite "fakta" med, dvs vad för kort du vill ha. Ja jo men skulle ju också va bra om vad han har för saker i datorn skulle också vara lite lättare att välja ett grafikkort till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Vad ska du ha för märke? Och ska du ha AGP eller PCI kort? Och jag skulle tro till 90% att han ska ha ett PCI kort. Jag är ganska övertygad om att han vill ha ett PCI Express-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Nätagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts