Vice. Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 5 min är ingen överdrift, jag tog tid med hjälp av sessionstidsklockan. Du pratar om att det tar 5 minuter att få en måltavla i spelet? För det tar MINST 5 minuter att komma IN i ett spel. Det är SJUUUKT jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Du pratar om att det tar 5 minuter att få en måltavla i spelet? Ja, det gör jag. För det tar MINST 5 minuter att komma IN i ett spel. Det är SJUUUKT jobbigt Det är OCKSÅ sant. Störigt som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Ja, det gör jag. Det är OCKSÅ sant. Störigt som attan. Ja det låter märkligt med tanke på att en runda är 9 minuter. Men det suger om det stämmer. Det tar 30 sek för mig och det suger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Ja det låter märkligt med tanke på att en runda är 9 minuter. Men det suger om det stämmer. Det tar 30 sek för mig och det suger med. 5 min har iofs bara hänt en gång (varför jag skrev "uppemot") men ofta tar det över 1 min. Min lillebror har för övrigt samma extrema tider som mig fick jag höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 (redigerad) Hej P-C, Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen inom 1-2 arbetsdagar. Det som levererats till dig är följande: Artikelnummer Antal Benämning 3010785022 1 PC - Assassins Creed: Brotherhood Redigerad 15 mars, 2011 av P-C 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Hej P-C, Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen inom 1-2 arbetsdagar. Det som levererats till dig är följande: ArtikelnummerAntalBenämning 30107850221PC - Assassins Creed: Brotherhood Nice! Ungefär samma status för mig. Får nog spelet på torsdag eller fredag. Har faktiskt knappt kollat på några bilder eller trailers, så det ska bli intressant att börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Åh nice. Men nu har jag inte tid att spela. FFFUUUUUU- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Har spelat en stund nu, och det är riktigt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Varför funkar inte MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Multiplayer funkar inte alls (och verkar vara ett problem för MÅNGA andra) och storyn kändes lite kort och slutade abrupt men.. det var ändå bra. Typ jättemånga av mina rekryter dog i slutet av storyn när man bara kan slåss med det där jävla äpplet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Spelade ut det igår. Episk story. Lite komiskt att Cesare och Lucrezia är syskon och Cesare arresteras för incest.. En grej jag undrar över, när Desmond tvingas till att döda Lucy, är Lucy egentligen en Templar? Hon Minerva säger väl något i stil med "The cross darkens our sight" eller något. Huge cliffhanger. Multiplayer funkar nu btw, det var rätt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Spelade ut det igår. Episk story. Lite komiskt att Cesare och Lucrezia är syskon och Cesare arresteras för incest.. En grej jag undrar över, när Desmond tvingas till att döda Lucy, är Lucy egentligen en Templar? Hon Minerva säger väl något i stil med "The cross darkens our sight" eller något. Huge cliffhanger. Multiplayer funkar nu btw, det var rätt kul faktiskt. Jag får det till så att Lucy och Desmond är de enda assassin's kvar. Hon säger i slutet "Only she remains to be found. Awaken the sixth. Go, ALONE!" Så nu är han den sista assassinen, dunno lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Jag får det till så att Lucy och Desmond är de enda assassin's kvar. Hon säger i slutet "Only she remains to be found. Awaken the sixth. Go, ALONE!" Så nu är han den sista assassinen, dunno lol. Nää, fanns ju fler och det nämns ju flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 http://cheezcomixed.files.wordpress.com/2011/04/koma-comic-strip-now-im-gonna-make-a-big-tomato-sauce1.jpg Jag har inte spelat spelet så långt, men har insett att grejerna man samlar på sig är olika värt hos olika handlare. Vem kan man sälja tomaterna till för ett bra pris? Eller ska man ha dem till senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Tomater och sånt används i butiksuppdrag, så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Jag gillar hur dom mixade in lite Football Manager 2009 vilket inte är så illa som det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts